LIVSGLÆDE og VELVÆRE
Fra : Line Illum

Dato : 27-01-02 20:37

Det lyder måske mærkeligt med et indlæg om livsglæde og velvære i en
nyhedsgruppe med titlen sorg og krise, men alt eksisterer i modsætninger, og
derfor det ene eksisterer ikke uden det andet.
Jeg har netop startet min egen klinik, et center for netop livsglæde og
velvære, for jeg mener virkelig, at disse to ting er noget, vi alle er
berettiget til. Mange ting gør desværre, at vi ofte føler os afskåret fra
dem, det være sig fysiske, psykiske eller følelsesmæssige barrierer, men der
er ingen grund til at finde sig i det og lade det styre sit liv. Der findes
masser af måder at arbejde med sorg, kriser, depressioner, sygdomme og alle
mulige andre barrierer, og hvis jeg på nogen måde kan være behjælpelig med
ideer, forslag, gode råd, empatisk forståelse eller andet, er I meget
velkomne til at skrive til mig, enten her eller på illuminee@sol.dk.

Se desuden min hjemmeside www.illuminee.dk

Mange kærlige hilsner
Line.