en ven truer med selvmord
Fra : Niels Henriksen

Dato : 15-01-02 17:18

Hej alle

Sidder lige og har fået et chock... en af mine meget nære venner har mistet
sin kærste (han slog op med hende) og hun truer nu med selvmord. Det slemme
er at hun har været tæt på at gøre det før....

Jeg sidder nu her ca 300 km fra hende og kan ikke gøre andet end at vente på
at hun kontakter mig.... hvad kan man ellers gøre?? Hun er så nedtrykt, så
jeg ikke ved hvad der sker...

Jeg har tidligere mistet en god ven ved selvmord... vil ikke miste en til...

Niels

Fra : A. Knudsen

Dato : 15-01-02 17:31

Hej Niels !

Har lige været inde og chekke livslinien.
http://www.livslinien.dk/

Få hende øjeblikkelig til at ringe der .
Tlf. er :

Alle dage mellem kl. 16 og 23

Hilsen
A.knudsen

Fjern x'erne fra min emailadresse ved svar.

http://www.anya.esenet.dk

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 15-01-02 17:43

"A. Knudsen" <anyaxxx@esenet.dk> wrote in message

> Hej Niels !
>
> Har lige været inde og chekke livslinien.
> http://www.livslinien.dk/

Jeg har også være derinde...

"Heldigvis" er hendes telefon optaget og har været det længe.... så hun
sidder nok og snakker med en.

Da jeg mistede min forrige ven, kom jeg langt ud.... personligt tør jeg ikke
miste en til.

N.

Fra : A. Knudsen

Dato : 15-01-02 17:51

--

Hej igen !

Jep, det er fint nok, at telefonen er optaget.
Når du taler med hende igen, få hende til at ringe dertil.
Vil hun ikke selv, kan du evt. kontakte Livslinien, forklare dem situationen
og spørge , om de vil ringe til hende.

MEN , det er op til dig, du kender hende bedst.
Hold os orienteret om det.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 16-01-02 12:32

Ved I hvor glad man kan blive når man opdager at en af sine venner fortsat
er i live? Det har jeg lige opdaget og snakket med hende....

Sidder og græder af glæde

Niels

Fra : Dopedog KDC

Dato : 16-01-02 13:36

"Niels Henriksen" <new@biggs.dk> wrote in message
> Ved I hvor glad man kan blive når man opdager at en af sine venner fortsat
> er i live? Det har jeg lige opdaget og snakket med hende....
>
> Sidder og græder af glæde
>
> Niels

Tillykke.. det var dejligt at høre der ikke var sket noget

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies,