blot et link...
Fra : undertegnede

Dato : 14-01-02 20:48

Hej NG
Jeg vil blot gøre opmærksom på en hjemmeside, jeg selv har taget i brug.
Det drejer sig om http://www.diary.dk/ hvor man kan skrive sin egen dagbog -
og ingen finder den og læser i den :)
Måske andre kunne have fornøjelse af det. Jeg synes selv det er rart, at få
tingene skrevet ned. Jeg er i alt fald begyndt på det.
Take care :)
-Trunte-

Fra : Per S.

Dato : 22-01-02 00:24

Hej Alle
jeg kom til at svare direkte til Trunte, det var ikke meningen, da alle jo
har gavn af at vide det:
Hej Trunte,
Jeg er ked af at sige det, men jeg har lige været derinde og tja, der ligger
din dagbog i fuld offentlighed, så jeg vil foretrække at føre den på min
egen computer. Ps...jeg læste den ikke
Charlotte

--
Se vores Hjemmeside:
www.heartnsoul.dk

Fra : Niels Henriksen

Dato : 22-01-02 09:35

"Per S." <sydel@mail.dk> wrote in message
> [...]
ligger
> din dagbog i fuld offentlighed, så jeg vil foretrække at føre den på min

Der står jo også på forsiden at man kan læse i andres dagbøger.

--
Niels Henriksen