*s*
Fra : Goodie

Dato : 07-12-01 09:16

jeg kan glæde gruppen med at jeg ikke længere tager så meget speed..... med
kokain i stedet.... men ikke så meget, for det er jo en del dyrere.....*s*
det syntes i nok ikke er sjovt, men hver sin mening.
hygge hejsa.
--
GOODIE ;-}
ICQ138347087@oncable.dk

Fra : Thomas M. Christense~

Dato : 07-12-01 23:03

"Goodie" <jce@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kokain i stedet.... men ikke så meget, for det er jo en del dyrere.....*s*
> det syntes i nok ikke er sjovt, men hver sin mening.

dit indlæg her får mig til at tænke på om der burde oprettes en ny gruppe
ved navn dk.opslag.stofbrug....

Thomas

Fra : Henning Vedsegaard

Dato : 10-12-01 08:51

On Fri, 7 Dec 2001 23:03:27 +0100, "Thomas M. Christensen"
<lsd@GUESSWHAT.adslhome.dk> wrote:

>"Goodie" <jce@oncable.dk> skrev i en meddelelse

>med
>
>dit indlæg her får mig til at tænke på om der burde oprettes en ny gruppe
>ved navn dk.opslag.stofbrug....

Ja hvorfor ikke ? Når man kan have en NG om dræberstoffet alkohol i
forskellige former så kunne det være lige så berettiget at have en
sådan gruppe . Så vi MÅ have sådan en gruppe Thomas

Så du/i Peders Svendsen den dag da han var i efter 19 eller 19-direkte
hedder det vist ? Det klarede han rimeligt godt , faktisk udmærket
endda . Hvordan går det med de ting og sager ved du e.a. det , det er
som om nyhedsstrømmen fra P.S. er gået i stå ,desværre . Håber det går
godt for ham .

Med venlig Hilsen
Henning Vedsegaard

Fra : Thomas M. Christense~

Dato : 10-12-01 13:11

"Henning Vedsegaard" <lhv@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja hvorfor ikke ? Når man kan have en NG om dræberstoffet alkohol i
> forskellige former

Er der sådan en gruppe i dk-hierarkiet? Hvad hedder den, i givet fald?

Nu vi snakker grupper... jeg har meget længe syntes at gruppens navn er
misvisende... dk.helbred.rusmidler eller dk.helbred.stofbrug+misbrug ville
være mere passende, IMO

Det kunne være jeg skulle spørge i gruppen om der er opbakning til en
navneændring.

Thomas

Fra : Goodie

Dato : 10-12-01 23:26

hmm... det der om NG stofbrug det er en go ide... hvordan foreslår man sådan
noget?

--
GOODIE ;-}
ICQ138347087@oncable.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-12-01 23:37

> hmm... det der om NG stofbrug det er en go ide... hvordan
> foreslår man sådan noget?

Du kunne jo starte med denne her:

og derefter gå videre og læse her:
http://www.usenet.dk/otd/

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 13-12-01 14:56

"Thomas M. Christensen" <lsd@GUESSWHAT.adslhome.dk> writes:

> Det kunne være jeg skulle spørge i gruppen om der er opbakning til en
> navneændring.

Jeg synes det ville være fint med et mere neutralt navn
(dk.helbred.rusmidler), men spørgsmålet er om vi ikke er alt for få
her i gruppen til at få gennemført en ændring. Det er jo ikke meget
der sker her i forvejen.

Fra : Naeb

Dato : 20-12-01 22:03

Tjaa
den gode nyhed er at dine indre organer bliver smadret langsommere, og det
smager og lugter bedre
den dårlige er at din hjerne forsvinder hurtigere ligesom din kontant
beholdning (skal ikke tages personligt)

snusvel
/naeberen