Man kan lovligt købe ecstacy i USA!
Fra : Martin Bangsø

Dato : 21-11-01 18:47

Faldt over dette link: <http://www.ecstacy-stuff.com/> - hvad i
alverden er det de sælger?

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Thomas M. Christense~

Dato : 21-11-01 20:09

"Martin Bangsø" <martin_b@iname.com> skrev i en meddelelse
news:l3qnvtg1umb6br2lm543a1nio8h0nqpnhm@4ax.com...

> Faldt over dette link: <http://www.ecstacy-stuff.com/> - hvad i
> alverden er det de sælger?

Det er såmænd nogle lovlige alternativer til det ecstasy du kan købe på
gaden, samt nogle andre ting, som de påstår virker henad pot o.a.

MVH.

Thomas
--

Guess what to remove to email me

Fra : Martin Bangsø

Dato : 21-11-01 23:21

On Wed, 21 Nov 2001 20:09:13 +0100, Thomas M. Christensen wrote:

> Det er såmænd nogle lovlige alternativer til det ecstasy du kan købe på
> gaden, samt nogle andre ting, som de påstår virker henad pot o.a.

Jo, det kunne jeg også læse mig til på siden. Men jeg har aldrig hørt
om de stoffer? Hvad er det mon for nogle stoffer der skulle være
uskadelige og bivirkningsfri men samtidig have samme virkning som
ecstacy og pot?

--
Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Fra : Thomas M. Christense~

Dato : 21-11-01 23:37

Men jeg har aldrig hørt
> om de stoffer? Hvad er det mon for nogle stoffer der skulle være
> uskadelige og bivirkningsfri men samtidig have samme virkning som
> ecstacy og pot?

Jeg kan ikke lige finde et sted hvor der står at de er uskadelige og
bivirkningsfri. Det eneste jeg kan se er at det er fuldt lovligt.

Thomas
--

Guess what to remove to email me

Fra : Tweaker[DK]

Dato : 21-11-01 23:44

"Martin Bangsø" <martin_b@iname.com> wrote in message

> Faldt over dette link: <http://www.ecstacy-stuff.com/> - hvad i
> alverden er det de sælger?
>
> --
> Martin Bangsø * http://home.dkik.dk/~martin_b

Det kan man sgu også herhjemme - www.ethnoplanet.dk INTET af lortet
virker den mindste smule som E, men det er stimulerende (ephedra = efedrin =
svag amfetamin lignende virkning) - Plus den aktive dosis er langt over det
maximalt tillaldte i naturmedicin..... Lortet er farligt, MEGET
farligt......

Hvis man SKAL prøve noget af disse, kan jeg anbefale Mesalin Kaktuser/ og
Salvia....

Cheers

Tweaker[DK]