| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Hvordan foregår det??? Fra : Morten Christensen | 
  Dato :  19-11-01 22:07 |  
  |   
            Hejsa! Jeg kom lige til at tænke på hvordan det egentlig foregår på
 synshallen når de får en scooter ind.... Prøver de en tur på den eller
 sætter den på et rullefelt eller hvad??
 
 For hvis de gør det, så vil jeg lige gå ind på mit værelse og hamre mit
 alu-bat en 4-5 gange ind i mit eget kranie, for da jeg fik taget min scooter
 i onsdags slog jeg nemlig _ikke_ min fartbegrænser til inden de tog den med,
 fordi ham strisseren ikke ville prøve eller høre den alligevel...
 
 Men prøver de den eller ej??
 
 På forhånd tak.
 
 --
 Hilsen Morten Christensen
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Thomas (19-11-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thomas | 
  Dato :  19-11-01 23:45 |  
  |   
            
 "Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
 news:3bf974bc$0$4867$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 > Hejsa! Jeg kom lige til at tænke på hvordan det egentlig foregår på
 > synshallen når de får en scooter ind.... Prøver de en tur på den eller
 > sætter den på et rullefelt eller hvad??
 >
 > For hvis de gør det, så vil jeg lige gå ind på mit værelse og hamre mit
 > alu-bat en 4-5 gange ind i mit eget kranie, for da jeg fik taget min
 scooter
 > i onsdags slog jeg nemlig _ikke_ min fartbegrænser til inden de tog den
 med,
 > fordi ham strisseren ikke ville prøve eller høre den alligevel...
 >
 > Men prøver de den eller ej??
 >
 > På forhånd tak.
 >
 > --
 > Hilsen Morten Christensen
 >
 >
 
 Fartbegrænseren den kender de da til. den er ikke til meget hjælp.
 Du blev jo også nuppet med håndtaget i bund. Enhver kan da se at din scooter
 ikke kun kørte de 30 km/t Du skrev ca. 95km/t. Og en fartbegrænser er også
 en ændring af typegodkendt motor. Jeg tror at de starter med cylinder osv.
 osv. Yamaha 4g. tiden der var det meget karburator + indsugningen de gik
 efter. Nu ved de godt at cylinder kit er standart ved tuning af scooter.
 
 mvh. Thomas
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           LaLLe (20-11-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : LaLLe | 
  Dato :  20-11-01 15:46 |  
  |   
            
 "Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
 news:3bf974bc$0$4867$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
 > Hejsa! Jeg kom lige til at tænke på hvordan det egentlig foregår på
 > synshallen når de får en scooter ind.... Prøver de en tur på den eller
 > sætter den på et rullefelt eller hvad??
 Den kommer på et rullefelt, og hvis den kører over 30 så skiller de ellers
 bare ad.
 
 
 > For hvis de gør det, så vil jeg lige gå ind på mit værelse og hamre mit
 > alu-bat en 4-5 gange ind i mit eget kranie, for da jeg fik taget min
 scooter
 > i onsdags slog jeg nemlig _ikke_ min fartbegrænser til inden de tog den
 med,
 > fordi ham strisseren ikke ville prøve eller høre den alligevel...
 gå banken løs :)
 
 tror dog også at de havde set din fartbegrænser alligevel. Ellers kan de
 hører på motoren at den går forkert. Det er jo udlærte mekanikere
 
 
 LaLLe
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Titan Kræmmer Møller (20-11-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Titan Kræmmer Møller | 
  Dato :  20-11-01 18:31 |  
  |   
            > Den kommer på et rullefelt, og hvis den kører over 30 så skiller de ellers
 > bare ad.
 
 Hvad så hvis den kører 39-45 som
 de fleste scootere (30) g'r?! :P
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Tommy Fer (21-11-2001) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tommy Fer | 
  Dato :  21-11-01 11:55 |  
  |   
            
 "Titan Kræmmer Møller" <dsl62579@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
 news:9te411$nve$1@news.cybercity.dk...
 > > Den kommer på et rullefelt, og hvis den kører over 30 så skiller de
 ellers
 > > bare ad.
 >
 > Hvad så hvis den kører 39-45 som
 > de fleste scootere (30) g'r?! :P
 >
 
 Det er på speedoet de gør det.... hvad de køre i virkeligheden er nok
 omkring de 35.. og mon ikke at synspersonalet kan se bort fra den kan rende
 35 (nok velvidende om den nok ikke er tunet så..)
 
 Har kørt ved siden af min nabo han kørte på en Yamaha NEO's... lige knap 80
 stod speedoet på.. min motorcykel viste 60.. og den har ca 10%
 fejlvisning...
 
 mvh Tommy Fer
 Suzuki GSXR250
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |