/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Tip
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
Website's
#NavnPoint
molokyle 7282
Klaudi 6403
refi 3006
jangchr 2550
katekismus 2020
bentjuul 1884
EXTERMINA.. 1570
o.v.n. 1540
disken 1359
10  strarup 1357
pas på hvem du vælger som host for din h~
annsholm har modtaget 0 point for dette tip
Fra : annsholm
Vist : 572 gange

Dato : 11-03-05 00:37

Jeg har haft problemer med at oploade til den server, hvor min hjemmeside
ligger på i 5 mdr.
Nu skal i endelig ikke tro jeg ikke har prøvet at få Tiscali, til at få bragt orden i
tingene på deres server, for det har jeg, rigtig mange gange, men uden held.

Under samtale med en Uni2 support medarbejder, i går og i dag! har denne udtalt:
at de har overtaget Tiscali for 1½ uge siden og
At UNI 2 har ikke i sinde at at vedligeholde de overtaget servere som de
har købt/overtaget fra Tiscali, så de kunder der er flyttet med på serverne, skal
ikke regne med at få nogen form for hjælp eller genoprettelse af deres
hjemmesider eller mail servere, hvis det går ned.
De kan derimod blive flyttet over til en server som UNI2 har i forvejen, og
betale et langt større beløb end de førhen har gjort.

Så lad os ikke håbe at der er alt for mange der har det samme problem
som jeg har været igennem de sidste 5 mdr.

CITAT: Under overskriften på Tele 2's presse meddelelser a den 25 Februar
skriver de:
"Tele2 vil forbedre kundeservicen", men dette gælder tilsyneladende ikke de kunder
de har overtaget fra Tiscali under dette opkøb..
Og er i direkte modstrid med marketings direktør Thomas Nistrup, der i
ovennænte presse meddelelse citeres for at have sagt" Når så mange vælger
at gå til en offentlig klageinstans, er det klart, vi ikke har været dygtige nok til at
give vores kunder en tilfredsstillende service. Derfor har vi iværksat en række
initiativer, der skal sikre, at vi fremover får langt færre klager og mere tilfredse kunder"

Min erfaring viser at Tele2/Uni2 er nærmest ligeglade med de kunder de har
overtaget..
Tele2/Uni2 support siger de ikke vil vedligeholde de webservere de har overtaget
sammen med Tiscali på trods af de ikke fungerer tilfredsstillende, men derimod mod
merpris vil flytte Tiscali kunderne til egne servere..Dette er en kraftig forringelse
af den service Tiscali har ydet, hvilket jeg finder pinligt..
Man kunne så ønske at Tele2 egen support også læste hvad marketings chefen udtaler
Og jeg kan kun opfordre Tele2/UNI2 til at lade handling følge ord..............

Har man lyst til at læse mere så følg nede stående link.

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_omtele2_tele2spresseservice_pressemeddelelser&t2page=privat_omtele2_tele2spresseservice_pressemeddelelser

Annette.
www.bonnet-it.dk/annsholm

 
 
Bedømmelse

Fra : viskinge


Dato : 11-03-05 00:42



Bedømmelse

Fra : Teil


Dato : 11-03-05 05:45



Bedømmelse

Fra : jysch


Dato : 11-03-05 02:07



Bedømmelse

Fra : the1best


Dato : 11-03-05 01:46



Bedømmelse

Fra : netper


Dato : 11-03-05 01:33



Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke lave en bedømmelse til dette tip.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 173564
Tips : 31662
Nyheder : 719565
Indlæg : 6383072
Brugere : 218252

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste