/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Opvarmning samt grundtræning
Fra : Broderpivert
Vist : 5071 gange
120 point
Dato : 01-02-07 12:34

Hey kandu bruger. Jeg skal lave et opvarmningsprogram til badminton som skal vare ca. 7 min. Nogle der kan give mig en side til et godt program?? Jeg skal også lave et grundtræningsprogram til håndbold, og igen mangler jeg en side med nogle gode ideèr.. Jeg skal bruge det på gym, til min eksame. Håber i kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-07 12:37
Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 120 point
Dato : 02-02-07 09:56
Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 02-02-07 11:20

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-02-07 11:24

Velbekomme

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-02-07 11:28

Broderpivert, dette er IKKE en løftet pegefinger, men husk lærerne tjekker nettet, så du må lige ændre i opgaverne eller i det mindste oplyse ophavsretten eller hvor du har fået materialet fra

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 02-02-07 12:54

Self. Men regner bare med at få nogle ideèr. Har ikke tænkt mig at kopiere. Men ellers mange tak Nordsted1