/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Lager i Storkbh./Nordsjælland
Fra : ivanovic1
Vist : 775 gange
100 point
Dato : 01-02-07 09:56

Hej Alle,

Jeg leder efter et lager/lokale gerne inkl. kontor i Storkøbenhavn eller Nordsjælland. Er der eventuelt nogen som har noget de ønsker at udleje eller ved hvor jeg kan finde/søge efter et.

Samlet set skal jeg bruge min 300 kvm. Og gerne mere. Jeg ønsker max at den årlige leje og den årlige drift samlet udgør omkring 150.000 kr.

Håber på at der er nogen, som kan hjælpe.

Mvh.

Ivanovic

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 01-02-07 10:45

Er det ikke lig med tidligere sp. http://www.kandu.dk/Spg99691.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-07 12:36

Du må ud og kører en tur på Kildevejen, hvis du kommer fra motorvejen skal du dreje til højre i rundkørslen. Det er en stor går, så mon ikke det er en længe

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 01-02-07 12:52

Ja jeg må lige ud og køre en tur. Hvis der andre, som kan hjælpe vil det betyde meget.

Ivanovic

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 01-02-07 13:45

kig ind på amino - et iværksætter debatforum - der er sikkert hjælp at hente

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 01-02-07 14:16

Jeg har oprettet tilsvarende spørgsmål på amino.

Ivanovic

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 02-02-07 00:45

Nordsted1: Jeg var ude at se på gården det var desværre ikke noget, som havde min iteresse, men tak for hjælpen.

Ivanovic

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-02-07 06:42

Ivanovic1... Hvor var det ærgeligt for dig, men jeg skal nok holde øjne og ører åbne

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 02-02-07 10:45
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-02-07 10:53

Lokalavisen for Frederiksværk http://www.frederiksvaerkugeblad.dk/

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 02-02-07 12:25

Jeg ser lige linkene igennem tak for hjælpen. Hvis der er andre, som kan bidrage vil det betyde meget.

Ivanovic

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-02-07 17:10

Jeg har lige kørt forbi på Kildevejen.... Der stod det var en hal der var til leje, ku' den slet ikke bruges?

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 02-02-07 23:42

Hej,

Det havde desværre ikke rigtigt min interesse det på Kildevejen.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 07-02-07 22:33

øhh, hvor ligger Kildevejen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-02-07 22:44

hyggemor... den ligger ved slutningen af motorvejen fra Hillerød og nordpå, i slutningen af motorvejen kommer en rundkørslen der går Kildevejen. Man kan også "møde" Kildevejen ved at kører igennem Kagerup og videre til Tisvildeleje

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 07-02-07 22:59

Tak for oplysningen Nordsted1 - så blev jeg det klogere, er ikke så kendt så langt oppe i Nord

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 16-02-07 16:03

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 16-02-07 16:48

Velbekomme - håber du har haft held med at finde lokaler