/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Modtage og sende mails
Fra : Typhoone
Vist : 1095 gange
20 point
Dato : 26-01-07 15:49

jeg er lige overgået til tele2 ADSL ,men har ikke kunnet modtage mails siden den120107
heller ikke afsende mails,til trods for at jeg har prøvet alt hvad de foreslår på deres hjemmeside.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 30 point
Dato : 26-01-07 15:54

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_kundeservice_internet_automaticemailsetup&t2page=privat_kundeservice_internet_tele2get2net

går det ikke så RING til dem - de er ikke glade for utilfredse kunder - kunderne kunne jo smutte

Godkendelse af svar
Fra : Typhoone

Dato : 26-01-07 18:39

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-01-07 18:47

fik du klaret det med supporten eller ?????

Kommentar
Fra : Typhoone

Dato : 28-01-07 12:59

Hej miritdk
det kan ikke konfigureres så jeg er stadig lige vidt.
hilsen typhoone

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 13:01

arghh tele 2 er kendt for ikke at hverken kunne eller ville hjælpe - fortæl mig lige en ting - har du været tiscalikunde før tele2 købte dem ?????

Kommentar
Fra : Typhoone

Dato : 28-01-07 13:07

hej mirit.dk.
nej jeg har været kunde hos tdc ,og jeg er ved at have fortrudt at jeg
har ladet mig overtale til at overgå til tele2
Typhoone

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 13:09

tjahh - deres support er ringe ved jeg fra rimelig mange.

Har du stadig dine gamle kontooplysninger liggende i din mail ?? For den skal jo rettes så den passer til de oplysninger du har fået fra tele2.

Hvad står der i fejlmeddelelsen når du sender og modtager (prøver på)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 16:19

kig lige med her - du har vist en der også har tele2 og du kan spørge så meget du lyster

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 16:20
Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 28-01-07 19:53

hejsa typhoone

jeg har en nabo der er tdc mand og han fortæller mig at tdc ejer tele2, så kunde servicen burde være den samme !!! unset om du har det ene eller det andet. jeg håber du får løst dit problem

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 19:57

naaah den tror jeg ikke helt på - mon ikke ham mener at tdc ejer linjerne - det tå kobber

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 19:57

anyway - så er opsætningerne ikke mage til hinanden - og her linker jeg til et forsøg på at hjælpe jo ;.-)

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 28-01-07 21:11

hej miritdk

jo den er jeg helt med på , jeg ved kun han sagde at tdc har opkøbt/ overtaget tele 2 og telmore
jeg skal spørge ham imorgen, om hvordan han får fat i en opsætning

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-07 23:21

kan da godt være tdc blander sig i alt - det er stadig bare ikke lige det thyfooon har brug for

sådan lidt på side-afveje - så kom jeg til at grine lidt idag - da jeg hørte en stemme kalde på - ja - chicapigen - vendte mig og så den dejligste schäfer unghund spurte mod en dame - meeeeen jeg tror nu ikke vovsen er deltager på kandu

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 29-01-07 19:11

hej miritdk

ja det kan godt være schæferhunden chicapigen ikke deltager på kandu meeen hun ligger her ved siden af mig og følger godt med. sjov historie

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-07 19:29

kan forestille mig det

thyfooon har du kigget ind i det andet spørgsmål ???? http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=99661

Kommentar
Fra : Typhoone

Dato : 08-02-07 14:43

miritdk
jeg har idag ringet til tele2
hvor jeg truede dem medat opsige
mit abonnement.
først i dag fik jeg en ordentlig support så nu virker det
typhoone

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-07 15:49

det var dejligt at høre - kræv dog erstatning - de kan simpelthen ikke være det bekendt

Kommentar
Fra : Typhoone

Dato : 14-02-07 19:53

hej mirit dk
jeg har fået en form for erstatning idet de
vil kreditere tilbage fra jeg startede sidst i november
typhoone

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 20:01

bravo - det har du søreme fortjent