/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Fillipinerne
Fra : sln
Vist : 1208 gange
100 point
Dato : 20-01-07 14:46

Hej er der nogen der her været hos scandinaviandivers på Mindoro ,fillipinerne er det ok?

Mvh Søren

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 20-01-07 14:53

- en af vores venner er medejer af firmaet - ta' du bare afsted til en oplevelse for livet...

Go' weekend

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 21-01-07 15:35

Jeg har prøvet dem en enkel gang og har intet negativt at fortælle om dem, kun en masse positive oplevelser....
Iøvrigt skattede jeg lige over dette tilbud hvor der er masser af dykning.. bla. på ApoReet som er toppen af dykning (been there twice) - http://www.cctravel.dk/html/philippines/rejseplan/krydstogt/travelplan_krydstogt.htm

Kommentar
Fra : sln

Dato : 23-03-07 01:52

Hold da lige op, er lige kommet hjem,det var rigtigt dejligt at være der på Mindoro!
Og scandinaviandivers det er bare super godt!!!!
Tak for svarene

Mvh Sln.

Godkendelse af svar
Fra : sln

Dato : 23-03-07 01:53

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-03-07 11:46

Velbekommen - dejligt at I havde en god tur...

Go' weekend