/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
data på bil via nummerplade??
Fra : janinna
Vist : 26968 gange
200 point
Dato : 20-01-07 13:50

hej! er er nogen steder man kan taste nummerpladen ind på en bil og så få data på den?
bla hvornår den er synet?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 20-01-07 13:52

Så vidt mig bekendt, så kan man det ikke mere, før kunne man se det på applus siden

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 20-01-07 13:57
Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 14:01
Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 20-01-07 14:06

Man kan ikke i de link læse en synsrapport, kun stelnummeret, og hvornår den er indregistreret, og hvor ofte den skal til syn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-07 14:10

Der står også hvornår den sidst har været synet.
Men du har ret i at synsrapporten ikke kan læses.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 20-01-07 14:26

www.bilboksen.dk

Opret dig som bruger - vælg menupunktet "Min synsrapport" , derefter underpunktet "Andre køretøjer", indtast nummerpladeoplysningerne, og vupti, hvis bilen har været synet, så har du oplysningerne fra sysnrapporten.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 20-01-07 14:35

Fra opslaget på bilboksen for en tilfældig nummerplade på en ældre bil:
Citat
1   2   Den 18. januar 2006 kl. 15.16 har vi periodesynet Deres køretøj med følgende resultat:
2   3   Køretøjet er betinget godkendt
3   4   Ved synet konstaterede vi nedenstående fejl ved køretøjet. De skal selv sørge for at få fejlene rettet, og køretøjet skal ikke til omsyn efter reparationen.
4   5   Køretøjet er ikke lovligt, før det er repareret. De kan dog køre fra synssted til reparatør.
5   8   FEJLOVERSIGT
6   9   06 nummerpladelygte(r) virker ikke -
7   9   06 positionslygte(r) virker ikke -
8   20   Ved synet var kilometerstanden :190( i 1.000 km.)

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 20-01-07 19:14

Hvis jeg taster min bils nummerplade på http://www.biltorvet.dk/minbil/minbil.asp får jeg alt frem!
Men taster jeg naboens bil, af ældre årgang ind, kommer kun datoer og typegodkendelser frem?!!

Gert

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 20-01-07 21:21

Nok fordi ikke alt er registreret i databasen....og måske heller aldrig bliver det.

Godkendelse af svar
Fra : janinna

Dato : 21-01-07 11:34

Tak for svaret ans.