/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Bookingfirmaer
Fra : Dalapin
Vist : 702 gange
90 point
Dato : 12-01-07 10:38

Er der nogen som ved, om der findes "bookingfirmaer" på Sjælland, der beskæftiger sig med at arrangere messer, udstillinger m.m., hvor man har behov for medarbejdere til at udlægge stande, koordinere med udstillerne m.m.

Det skal ikke være Bella Center, Forum eller Øksnehallen som arbejdsgiver, da vi bor på Midtsjælland og netop gerne vil slippe for trafikken ind til København.

Tak for hjælpen
Dala

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 90 point
Dato : 12-01-07 13:35

F.eks.
http://www.dan-messerne.dk/?id=2652

Firma er i København, men arrangementer er rundt omkring.

Godkendelse af svar
Fra : Dalapin

Dato : 17-01-07 00:06

Tak for svaret Balcanard.

Min "bedre halvdel" har allerede været inde og kigge på det - og pønser måske på en uopfordret ansøgning.

Så endnu en gang tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 17-01-07 09:17

Velbekomme - held & lykke