/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Software til test af ADSL?
Fra : theking20000
Vist : 881 gange
100 point
Dato : 10-01-07 11:43

Hej Alle,

Kender nogen til software/hjemmeside hvor man kan "stressteste" over længere tid ADSL forbindelser. Her tænker jeg både på hastighed og mulighed for spore "drop outs"

Pft. Lars

Kommentar
Fra : alka

Dato : 10-01-07 12:13

Du kan prøve denn: http://speedtest.tele2.dk/

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-01-07 12:45
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-01-07 12:55

Jeg overså, at testmodulet ikk ekanhentes i øjeblikket
Kode
TPTEST-programmet er midliertidigt fjernet fra Internetkvalitetsguiden. IT- og telestyrelsen lancerer en ny og mere brugervenlig udgave af TPTEST medio Januar 2007. Den nye version vil kunne måle langt hurtigere hastigheder end den nuværende (dvs. over 10 Mbit/sek.).

Accepteret svar
Fra : yepssss

Modtaget 100 point
Dato : 04-02-07 11:28

For at kunne stressteste en forbindelse ordentligt over længere tid er det en god idé at kende nogen med en hurtig og stabil forbindelse. De ovenstående links er selvfølgelig meget gode til at få tjekket om det står helt galt til.

Og med i din værktøjskasse kan du passende lægge dette link.

http://dmt.mhilfe.de/

Godkendelse af svar
Fra : theking20000

Dato : 05-02-07 18:27

Tak for svaret yepssss.

Kommentar
Fra : Jeepson

Dato : 19-01-08 20:08
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-01-08 20:29

jeepson, igen en af de nye brugere der farerrundt og komenterer i ældgamle tråde