/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Tomt lokale, hvordan skaffes d
Fra : jbg
Vist : 577 gange
200 point
Dato : 09-01-07 16:17

Hej
Jeg har fundet et lokale som jeg gerne vil leje/eje. Lokalet er netop blevet tømt, men der står ingen oplysninger på dør eller vinduer. Har søgt på nettet, men uden held. Det er på Godthåbtvej 58, hed Orange bar tidligere?
Hvordan finder jeg ud af hvem som kan leje/sølge dette?
Hjælp!
MVH Jens

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 16:22

Hvem siger det overhovedet er til leje/salg

Du skal se - det er nok allerede lejet ud eller solgt INDEN det blev tømt.....

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 09-01-07 16:32

Ja, det er da en mulighed, men hvis det nu ikke er! eller til en anden gang, er der så nogle ideer til hvordan man gør?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-07 16:38

Snakker med den tidlige lejer/ejer.....

Evt. med de håndværkere der "går" på stedet.....

Og måske med en "nabo" til lokalet......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-07 16:40

http://www.krak.dk/Person/Resultat.aspx?Area=Godth%C3%A5bsvej+58&WhoOnlySearch=false

Prøv at ringe til en af dem med postnummer 2000 og spørg dem.

Ellers er der ejendomsvurderingen, http://vurdering.netborger.dk/
men den er lukket til d. 10 jan. grundet kommunesammenlægningerne.

Godkendelse af svar
Fra : jbg

Dato : 23-01-07 13:45

Tak for svaret refi.