/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
hjælp
Fra : cooljoanlouise
Vist : 257 gange
20 point
Dato : 30-12-06 17:44

Jeg harlige installeret minpc forfra men kan ikke få min driver til lydkortet installeret det er et
c media AC97 audio device

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-12-06 17:53

Du skal installere den driver cd der er med tiul bundkortet. Der er alle de drivere der skal bruges til lyd billed usb m.m.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-12-06 17:53

Du skal installere den driver cd der er med tiul bundkortet. Der er alle de drivere der skal bruges til lyd billed usb m.m.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 31-12-06 06:57

Du har sikkert en support cd til din computer som driverne ligger på.
Klik på START
Klik på krontrolpanel
Klik på Ydelse og vedligeholdelse
vælg System
klik på Hardware
kilk på Enhedshåntering
Her er der sikkert noget der er markeret med et gult udråbstegn klik på dem og opdater driverne med support cd hvis du har sådan en ellers må du på nettet og finde driverne.

dr.dem