/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
maya 3d billede
Fra : masc030686
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 27-12-06 23:10

jeg har fået fat i det nye maya 8.0 og skal til at lære at bruge det helt ud, men da det er anderledes en 3d studio max, har jeg nogen problemer med det, og det er når jeg skal ligge billeder ind som jeg skal forme efter, jeg har store problemer med at få det til at fungere, jeg havde sat 2 jpeg billider ind et front og et side, men jeg fandt ud af at jeg ikke kunne ændre på størelsen af billedet, det eneste jeg kunne ændre på var camaret syn, så min spørgsmål er hvordan kan jeg sætte et billede ind i maya, og stadige ændre på dens størelse???

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 28-12-06 01:14

aændre størelsen i painjt shop pro freksempel og gemme det og derefter sætte ind i det der maya

Kommentar
Fra : masc030686

Dato : 28-12-06 02:33

det kan man gøre men der er et problem i det, når jeg bare sætter et billede ind, så tager det størelse, af det vinduw jeg sætter det ind i, så når billederne har forskellige brede og højde, så hænger de ikke sammen