/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvor køber man løbehjul
Fra : karenD
Vist : 2409 gange
50 point
Dato : 16-12-06 16:11

Min søn på 7 ønsker sig et løbehjul i julegave...

Men det er jo udendørslegetøj og derfor ikke i nogle af julekatalogerne. Håber nogen kan hjælpe.

Venlig hilsen karenD

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 16-12-06 16:15

For nogle år siden, købte vi et løbehjul hos cykelhandleren. Håber det lykkedes for dig.

Du kan også prøve hos BR

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-06 16:16

http://www.funnyland.dk/oxid.php/sid/x/shp/oxbaseshop/cl/details/anid/0274135a1452975e9.23860281/Rolly-Bambino-l%F8behjul/ for eks

forhør dig hos legetøjsforretningerne - og cykelhandlere også - de sidste har hele året for det meste

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-06 17:33

BR, Toys'R'Us og sportsforretninger.

Løbehjul er som regel på lager året rundt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-06 17:34

Til børn kan du købe dem i bilka

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-06 17:36
Kommentar
Fra : karenD

Dato : 16-12-06 20:54

Hej alle

Tusind tak for hjælpen. Så må jeg jo på rundfart på mandag. Jeg starter nok i Toys R us (selv om jeg altid kommer derfra med 5 ting mere, end jeg havde tænkt mig).

Jeg venter lige med at fordele de "eftertragtede" point.

Venlig hilsen Karen.

Godkendelse af svar
Fra : karenD

Dato : 18-12-06 16:05

Ja, så er julegaven i hus. Det var ikke så nemt, som man måske skulle tro. Hos de tre første butikker meldte de udsolgt, men BR (derfor pointene) havde "vist nok et tilbage fra i sommer".

Hos Toys R us blev jeg mødt med paradoks-kommentaren "jeg solgte den sidste for en halv time siden, og desuden er det jo en sommervare"!!! Goddag mand økseskaft.

Tak for svaret Nordsted1. Nu er julefreden sikret.

Venlig hilsen Karen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-12-06 18:02

Selv tak, og glædelig jul