/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
TIL AMPERE
Fra : Nordsted1
Vist : 816 gange
200 point
Dato : 28-11-06 13:57

......Jeg synets det var et rigtigt godt tip du kom med

http://www.kandu.dk/tip15143.aspx

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-11-06 14:05

Får vi lige udvekslet lidt poing ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-11-06 14:05

Det synes jeg også og at det skulle kunne skabe "forargelse" er da utroligt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-11-06 14:09

pve.... jeg forstod ikke hvorfor ampere blev så trist, så jeg kikkede rundt og så tippet, jeg tror nu ikke kun det er derfor, men hvis det kan hjælpe på hans/hendes humør, at jeg syntes det var et godt tip, vil jeg da gerne være med til det.

Du kan da godt få nogle point af mig, hvis det kan hjælpe på dit humør, sig bare til og hvor mange, så skal jeg se hvad jeg kan gøre for at få dig til at juble og nej det er ikke ironisk ment

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-11-06 14:13

Det er forkert at der i tippet står, at hun er den eneste.
Hun er jo slet ikke den eneste der specialfremstiller køreposer og tøj, det er der flere der gør, bl.a. i Århus, hvor der er et rigtigt godt firma, hvor vi har fået specielfremstillet tøj og køreposer fra.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-11-06 14:14

Nordsted1 så vil jeg gerne have 7 point!

Nej det er fint med mig, jeg har bare ikke tidligere set at man får point for et tip på denne måde. Det kombineret med at ampere lige har givet dig "tilfældige" point for at være den første der skrev i et indlæg gjorde bare at jeg blev nød til at skrive.

Men hvor om alting er, så er det helt fint med mig at uddele point hvis det kan hjælpe andres humør. Der er mange andre eksempler hvor point bliver delt ud på et lidt tyndere grundlag.

Så undskyld - det var ikke ment som en anklage.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-11-06 14:20

pallebhansen.... Så er det da også forkert, at tv2 oplyser, at der kun er denne ene person der fremstiller tingene på bestilling, det burde de da have af vide. For det er da forkert, at fremhæve
en person i Odense, når der også er en Århus

pve...der er så meget tja kan ikke finde et rammende udtryk, omkring de point, måske vi skulle få
lavet en underskriftindsamling til afskaffelse af dem??

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-11-06 14:27

Citat
pve...der er så meget tja kan ikke finde et rammende udtryk, omkring de point, måske vi skulle få lavet en underskriftindsamling til afskaffelse af dem??

Det var klart en mulighed at få afskaffet pointene. Dog ved jeg ikke om der så stadig vil være lige så mange der vil deltage på dette forum. Til gengæld vil det nok være med at ændre tonen på nogle områder.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-11-06 14:34

I kunne også samle alle påængernø til mig.

Men ellers er der lige 5 sole til Ampere

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 200 point
Dato : 28-11-06 15:08

Pallebhansen - Beklager at de ikke har oplyst det korrekte i udsendelsen, men så håber jeg at du vil skrive navn og adresse mv. så de i Århus-området får kendskab til at muligheden også findes der. Evt. som et tip.

Nordsted1 - Håber at du vil lade pointene gå til pallebhansen når han skriver ovenstående oplysninger - også mangler vi vist bare at finde en på sjælland Og tak for opmuntringen

Ampere

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-11-06 16:17

Jeg skal ikke bruge point til noget, og syntes da det er helt fint at give extra point til et godt tip.
Men kan kun sige at der findes bl.a. dette gode firma, som jeg personlig har handlet med flere gange. Første klasses betjening og materialer, dog er alt jo dyrt når vi er overe i noget med handicap.
http://www.handywear.dk/

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hasselbalch

Dato : 28-11-06 17:45

det jeg har imod rostgaarddeign.dk er, at hvis du ikke har set tv2 bliver du ikke klogere af at gå ind på siden. og hvis man trykker kontakt findes siden ikke. derimod handywea.dk giver mange oplysninger bla. tlfnr., e-mailadresse, priser og beskrivelser af materiale osv

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 28-11-06 18:10

Jo, men der står også at siden er under udarbejdelse (der står en mailadresse man også kan kontakte dem på sammen med tlf.nr), og da der bliver lavet specialdesignet varer så skal man jo tale med dem uanset hvad....respekterer din mening, men jeg mener ikke selv at et tip er ubrugeligt bare fordi der ikke er en god hjemmeside...oplysningen om muligheden er vel vigtigere - men det er bare min mening. Tror da også at Pallebhansens link kan være nyttigt for den samme målgruppe bare i en anden del af DK.

Ampere

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-11-06 17:58

Tak for svaret ampere. og alle andre der har været med i tråden