/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Hjælp til win live messinger
Fra : jomfruane
Vist : 712 gange
100 point
Dato : 27-11-06 06:22

Hej kan nogen hjælpe mig på sporet af fejlene?
Jeg har webcam som virker på min pc, messingeren ved det er der, men kan ikke vise det.
jeg har samme problem den anden vej rundt - kan se andre har det installeret men kommer aldrig længere end til at loade. Jeg får ikke de invitationer andre sender, men de får mine.
Når jeg åbner: funktioner - webcam instillinger, sker en "uforudset windows fejl" og programmet lukker.
Ikke meget hjælp på hjemmesiden

Accepteret svar
Fra : TubbeRR

Modtaget 100 point
Dato : 27-11-06 15:49

Citat
Hej kan nogen hjælpe mig på sporet af fejlene?
Jeg har webcam som virker på min pc, messingeren ved det er der, men kan ikke vise det.
jeg har samme problem den anden vej rundt - kan se andre har det installeret men kommer aldrig længere end til at loade. Jeg får ikke de invitationer andre sender, men de får mine.
Når jeg åbner: funktioner - webcam instillinger, sker en "uforudset windows fejl" og programmet lukker.
Ikke meget hjælp på hjemmesiden

Hvis du har installeret softwaren(CD'en der fulgte med webcamet) Kan du prøve at affinstalere det,og installere det igen.

Det kan også godt være at webcamet ikke dur til messenger. Det kommer an på hvilket mærke det er. Logitech er lavet til messenger, og jeg har selv et logitech, Det er de mærke jeg kan anbefale. Hvis du har kæbt et billigt et i netto, kan det godt være det ikke dur til messenger

MVH TubbeRR

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 27-11-06 17:25

Cam virker fint, det samme gør det jeg skal kunne se. Driveren helt ny hentet fra Creatives hjemmeside sidste uge.
Det kan kun være en programfejl, da dette afslutter sig selv når settings åbnes.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 27-11-06 18:07

Nu har jeg fundet en patch som jeg åbenbart mangler - denne er nu downloaded og udpakket på min pc, problemet er bare at programfilen ikke kan åbnes, jeg har forsøgt at instalerer direkte i tilføj-fjern programmer, men heller ikke her sker noget.

Godkendelse af svar
Fra : jomfruane

Dato : 19-12-06 07:45

det hjalp at geninstalerer driveren, selvom det kun var i det ene program det ikke virkede - så du havde ret