/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Weight Wathcers og stabillisering!
Fra : llo
Vist : 1143 gange
100 point
Dato : 04-01-03 17:24

Hejsa!
Jeg har gået hos ww de sidste 7 mdr. via brevkurset, og da jeg nu snart har nået min målvægt skal jeg på stabilliseringsprogrammet. MEN, ved nogle af jer andre, hvordan det fungere?? Får man tildelt nogle ekstra points, skal følge nogle bestemte opskrifter eller hvordan??

Godt nytår

Line

Accepteret svar
Fra : tanjakj

Modtaget 100 point
Dato : 06-01-03 13:05

Hej Line,

Det fungerer nogenlunde således at man forsøger at pejle sig ind på hvad du har brug for af points, du fortsætter på det antal points du er på nu...18 og hvis du taber dig skal du spise 1 point mere per dag for hver 500 g du taber dig pr uge, på den måde kan du ligesom pejle dig ind på hvor du skal ligge point mæssig, jeg går selv til møderne og der har man jo konsulenterne til hjælp, måske ville det være en god idé at tage til et par møder her til sidst..

STORT TILLYKKE med at du snart er i mål, er det ikke skønt!

Jeg mangler selv 10 kg. men det skal nok komme af!!

Tanja

Kommentar
Fra : Jane.s

Dato : 28-06-03 08:23

Hej llo og tanjakj

Jeg bor langt væk fra vægtvogterne, jeg tænkte om i kunne hjælpe mig med deres program?.

MVH Jane.S

Kommentar
Fra : llo

Dato : 28-06-03 10:07

Hej Jane S.!

Jeg kan ikke hjælpe dig med at fortælle præcist hvad du skal gøre, da det er en længere smøre, som kræves man sætter sig ordentlig ind i fra starten. Både hvor mange poinst du skal have dagligt, hvordan du sparer op til festlige lejligheder enten via motion eller sparer points op dagligt, hvor mange points hver fødevarer har - det er rimelig meget, hvis jeg skulle skrive det til dig her.
Du kan evt. gøre det, at du går ind på deres hjemmeside www.weightwatchers.com , læser lidt om det hele. Når du bor langt væk fra et kursus, kan du blive medlem via brevkurset. Du kan bestille startpakken og så er du godt på vej. Startpakken er ikke så dyr, men du får alt startmaterialet med.
Håber du kan bruge dette jeg har skrevet. Jeg kan ihvert fald varmt anbefale dig, at få ringet og komme igang, det vil du ikke fortryde. Jeg har været stabilliseret siden fedr. måned, jeg lever absolut normalt - og har ikke taget på! Selvfølgelig kan min vægt svinge 1-2 kilo i perioder, men det gør en vægt jo altid. Jeg har ialt tabt 34 kilo, den bedste beslutning jeg nogensinde har taget - tilmelde mig hos vægtvogterne!
God fornøjelse - og god sommer!

Line

Kommentar
Fra : Jane.s

Dato : 30-06-03 11:40

Hej llo

Jeg tror jeg vil tilmelde mig det brevkursus, ved du hvad startpakken koster, jeg kan fortælle dig at jeg har tabt 31 kg med De Danske Vægtkonsulenter, jeg mangler og tabe 9 kg for og blive stabilliseret hos dem, men er kørt surt i deres stramme program, jeg har mange af vægtvogternes opskifter, og tror at deres program er mere for mig, og håber det vil give mig det sidste spark, motivationen er nemlig ikke væk.

Mange hilsner Jane

Kommentar
Fra : llo

Dato : 30-06-03 14:30

Hej Jane!

Brevkursus
1. STARTPAKKE, bøger 1-6, postkort, Checklister og Pointsguide - 565,- kr.
2. TILLÆGSPAKKE, bøger 7-12 og Smørrebrødsbogen - 465,- kr.
3. TOTALPAKKE, bøger 1-12, Pointsguide og Smørrebrødsbogen - 990,- kr.

Jeg ved du vil blive glad for programmet. Jeg har selv gået hos ddv, men blev også træt af deres stramme rammer, samt jeg tabte mig langsomt - i snit 0,6 kilo om ugen, men jeg hos ww taber 1,3 kilo i snit om ugen.
Du skal dog forberede dig på en evt. stillestund i starten, hvis du skifter direkte fra ddv til ww, idet du nu gerne må spise brød og slik - ja, alt du har lyst til, blot i begrænset mængder. Men jeg skiftede direkte og jeg stod stille de første par uger, men så skal jeg da lige love for vægten tog revance - i nedadgående retning.

Du kan evt. ringe til hovedkontoret hos ww og bestille pakke 1,2 eller 3. ( du kan sagtens nøjes med pakke nr. 1, da du får alt det grundlæggende meteriale ).
De har tlf. nr. 33 11 01 41.

Held og lykke!

Line

Kommentar
Fra : Jane.s

Dato : 30-06-03 16:08

Hej Line

Dejligt og høre jeg ikke er ene om, og have kørt surt i deres program, vil starte på WW efter sommerferien.

Tak for svarene

MVH Jane
jegskal1@hotmail.com