/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
trådløst mysterie løst
Fra : Fijala
Vist : 701 gange
100 point
Dato : 20-11-06 22:02

Dette er ment som en oplysning til dem der deltog i den gamle tråd http://www.kandu.dk/Spg94056.aspx om et problematisk netværk.

Efter at have panglet med et trådløst netværk, hvor der til tider var forbindelse og til tider ikke endte det med at jeg sendte routeren ind og fik en ny og nu har der været forbindelse i en måned uden et eneste udfald.

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 110 point
Dato : 20-11-06 22:08

dette var en dejlig oplysning
jeg syntes at alt for mange ikke kommer med resultat af svarene

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-11-06 22:17

ja ikke, jeg irriterer mig også tit over at man ikke anede hvad det hele endte med. Tit kan det være til en stor hjælp i spørgsmål fremover.

Grunden til at svaret først kommer nu er at netværket jo er opstillet 200 km. væk fra mig og det er jo ikke noget man lige smuttet ned og ser på i tide og utide. Og så gik der jo lige tid med at sende ind og vente på svar osv osv.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-11-06 22:37

Ja så nemt kan det være.
Jeg havde samme problem med et TDC modem.
Heldigvis havde jeg flere comp og routere og kabler, så efter meget bøvl pegede alt mod det modem.
Efter forelæggelse af kendsgerningerne, bytte TDC det modem og det har (7 9 13) kørt fint siden.
Men med resultatet.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-11-06 21:56

Jamen så må du være lykkens pamjulefis

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-11-06 16:38

jeg er, som i selv udtrykte det glad som en lille julegris over at det virker. Nu skal jeg så bare finde ud af hvem af jer der skal have lidt før jule point

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-11-06 19:59

Ferik taler for mange af os...................

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 25-11-06 16:48

Tak for svaret ferik. Du får pointene fordi du var den første og så har du jo så evig ret.

Hvis alle bare var som mig - nej det er fint med respons på et problem og at det så var mig der gav det tilbagemelding, ja det er måske en tilfældighed. Men sådan er jeg jo.

Tak for interessen