/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Køb af forsikrings skader
Fra : komogse
Vist : 10087 gange
204 point
Dato : 17-11-06 17:23

Hej, kom engang forbi en side hvor virksomgheder havde mulighed for at byde på forsikringsskader som fx cykler og biler. Mener at det var en samlet portal for de fleste forsikringsselvskaber.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-06 17:35
Kommentar
Fra : komogse

Dato : 17-11-06 17:40

Det var ikke lige den side jeg ver ude efter, men skal nemlig have et værksted eller lignende for at byd. Det er cykler jeg er ude efter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-06 17:51

komogse... når en cykel først er totalskadet, er stellet/gaffel og sådan noget ikke helt i udu??
er det ikke lige så billigt, at købe en cykel på en af politiets auktioner, der kan du være heldig
at få en rigtig pæn cykel til ikke ret mange penge??

Kommentar
Fra : komogse

Dato : 17-11-06 17:55

Hej, på dyrer cykler kan det nemt være dele på for over 15.000 i udsalg. Cykler på politi auktion har ingen interesse.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-06 18:11

Hvor kommer cyklerne fra? De fleste cykler køber vi af forsikringsselskaber. Vi har biler der landet over afhenter cykler på alle landets politistationer. Når et forsikringsselskab har udbetalt erstatning til en af deres kunder og kundens cykel herefter findes, tilhører cyklen selskabet. Det er disse cykler vi henter og køber.

http://www.brugtecykler.dk/default.asp?Goto=FAQ

Kommentar
Fra : komogse

Dato : 17-11-06 18:15

Det var ikke en reklam for brugrecykler.dk jeg spurgte efter.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-06 18:19

Jeg ville nu heller ikke reklamerer bare vise, at cyklerne bliver "samlet" op af cykelforhandlerne

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 204 point
Dato : 17-11-06 18:54

Ring til dit forsikringsselskab og spørg dem, hvor "deres" cykler bliver solgt.

De vil nok kunne hjælpe dig, hvis cykelhandleren ikke kan.

Godkendelse af svar
Fra : komogse

Dato : 17-11-06 19:52

Tak for svaret ans, det er nok den eneste mulighed.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-11-06 19:57

Jeg håber da, at de kan hjælpe dig.

God weekend