/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Hvidovrekuren
Fra : Gninneh
Vist : 9320 gange
50 point
Dato : 04-01-03 10:02

Jer har desværre forlagt min "opskrift" på Hvidovrekuren.
Er der nogen der ligger inde med den og evt. kan maile den til mig.

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 50 point
Dato : 04-01-03 16:06

Citat
Hvidovrekuren er NUPO-pulver, som du kan købe i næsten et hvert supermarked. Inde i pakken ligger en fortegnelse over noget, de kalder et briksystem, hvor du kan samle X-antal brikker hver dag og på den måde få styr på dit kalorieindtag. Nupo-kuren er den bedste af alle pulver- eller drikkekure, viser videnskabelig undersøgelser og det er bl.a. fordi den bygger på rigelig protein.

Prøv også at se her angående nyeste anbefalinger ved pulverkure - http://www.netdoktor.dk/madogkrop/madkassen/answers.asp?CID=129

mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 04-01-03 16:10

Tillæg
Her kan du se hvidoverkuren med nupo - http://www.nupo.com/vaegttab.html

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 05-01-03 12:42

Der er også en kur der hedder Hvidovrekuren!den påstår at den er lavet på Hvidovre hospital.
Men det passer ikke.Hvidovre hospital har udtalt at de ikke har lavet den kur og at omtalte Hvidovrekur
er direkte sundhedsskadeligt.
Der er kun en måde at tabe sig på og det er ligesom en bankbog
Brug mere end der bliver sat ind.

mvh
TEAS

Kommentar
Fra : jeanettesidsner

Dato : 27-03-03 19:46

Hej. Hvidover kuren er en 14 dags kur med store bøffer, kaffe og grønsager, som eftersigende skulel ændre dit stoftskifte. Da der er stort underskud af kcal i denne kur, ja så taber du dig hurtigt. Mit bedste råd er, følg vægtvogternes kur eller få en diætist til at lave en skræddersyet kur til dig. Pengene er godt givet ud

Kommentar
Fra : hanibald

Dato : 23-08-04 16:49

Hej

Jeg har før prøvet hvidovrekuren- så jeg kender den godt, men den er simpelthen blevet væk

Kommentar
Fra : sannehl

Dato : 25-05-08 23:45

Hej...
Er det denne kur du mener..?

Stofskiftekur - 13 dage:

Dag 1 Morgen: 1 kop sort kaffe og et stykke sukker
Middag: 2 hårdkogte æg + spinat i vand + 1 tomat
Aften: 1 stor tørstegt bøf, salat med olie og citron

Dag 2 Morgen: 1 kop sort kaffe og et stykke sukker
Middag: 1 skive skinke + et bæger yougurt
Aften: 1 stor tørstegt bøf, salat med olie og citron + 1 stk. frugt

Dag 3 Morgen: 1 kop sort kaffe og et stykke sukker
Middag: 2 hårdkogte æg + 1 skive skinke + salat med olie og citron
Aften: Kogt celleri, 1 tomat og 1 stk. frisk frugt

Dag 4 Morgen: 1 kop sort kaffe og et stykke sukker + 1 stykke ristet brød
Middag: 1 dåse frugtsaft + et bæger yougurt
Aften: 1 hårdkogt æg + 1 reven gulerod + et lille bæger hytteost

Dag 5 Morgen: 1 stor reven gulerod med citron
Middag: 1 stort stykke kogt torsk* med citron og en lille klat smør
Aften: 1 stor tørstegt bøf med salat med selleri

Dag 6 Morgen: 1 kop sort kaffe og et stykke sukker + 1 stykke ristet brød
Middag: 2 hårdkogte æg og 1 stor reven gulerod
Aften: 1 stykke kylling + salat med olie og citron

Dag 7 Morgen: 1 kop the uden sukker
Middag: INTET
Aften: 1 stk. grillet lammekotelet + frisk frugt

Dag 8 Morgen: 1 kop sort kaffe og et stykke sukker
Middag: 2 hårdkogte æg, spinat i vand + 1 tomat
Aften: 1 stor tørstegt bøf + salat med olie og citron

Dag 9 Morgen: 1 kop sort kaffe og et stykke sukker
Middag: 1 skive skinke + et bæger yougurt
Aften: 1 stor tørstegt bøf + salat med olie og citron + 1 stk. frugt

Dag 10 Morgen: 1 kop sort kaffe og et stykke sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 2 hårdkogte æg + 1 skive skinke + salat med olie og citron
Aften: Kogt selleri + 1 tomat + 1 stk. frisk frugt

Dag 11 Morgen: 1 kop sort kaffe og et stykke sukker + 1 stk ristet brød
Middag: 1 dåse frugtsaft + 1 bæger yougurt
Aften: 1 hårdkogt æg + 1 reven gulerod + 1 lille bæger yougurt

Dag 12 Morgen: 1 stor reven gulerod med citron
Middag: 1 stort stykke kogt torsk* med citron og en lille klat smør
Aften: 1 stor tørstegt bøf + salat med selleri

Dag 13 Morgen: 1 kop sort kaffe og et stykke sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 2 hårdkogte æg + 1 stor reven gulerod
Aften: 1 stykke kylling + salat med olie og citron

* Torsk kan erstattes med forel eller pigvar.