/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
billige sadler
Fra : laban81
Vist : 1417 gange
50 point
Dato : 13-11-06 21:24

Ville høre om folk kender nogle gode butikker eller hjemmeside, hvor man kan købe sadler til min hyp hyp hest.. gerne billige..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-06 21:43
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 13-11-06 22:13
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-11-06 22:50

Du skal altså være MEGET forsigtig med de der billige sadler, dels går de hurtigt i stykker, og dels er det temmelig vigtigt at sadlen passer hesten.

Nu skriver du ikke hvad det er for en hest og hvor gammel den er, men i værste fald kan du ødelægge hestens ryg

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 14-11-06 09:15

http://www.zoocity.dk/

Her kan du købe alt til heste - de er ikke de billigste, men hvis du bliver medlem (koster 50 kr) får du 20% på hesteudstyr året ud - har også en del tøj til ridning der er stærkt nedsat fra sommeren. Medlemsskabet giver en generel rabat på 10% på alt hvad du køber. Butikken ligger lige ved Rødovre Station ca 10 km fra København.

Gå evt. på hjemmesiden og bestil deres hestekatalog.

Mvh. ampere

Kommentar
Fra : kabbia

Dato : 30-12-06 23:22

Hejsa.

Prøv rideudstyrslageret i Odense. De sælger sadler i en god kvalitet til en fornuftig penge.