/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Hvor finder jeg bløde sutter?
Fra : Stargate01
Vist : 685 gange
20 point
Dato : 10-11-06 17:11

Hej Jer alle
Tusind tak for jeres svar. Men jeg må lige sige at det er ikke mit barn , men en i familien!
Men jeg vil lige spørge jer, om man kan bestille specielt bløde sutter på nettet? For den stakkels lille pige kommer til at bløde af de normale sutter! Så hvis nogen af jer kender til dette problem, så ville jeg mere end gerne få nogle gode råd. Og hvis I har nogle gode råd om en eller anden erstatning for sutten, så er den også velkommen. For vi har prøvet at brugt "krum lillefinger", men det ser ud til at være for hårdt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-06 17:55

dette er blot en ide -hvis den stakkels pige er så følsom kunne det være en ide at selv lave sutterne - jeg kom uvilkårligt til at tænke på at der jo findes "gelesåler" - de må da kunne kommes i nogen små strømer - sålene findes både som hæle og hele såler til voksne og kan måske med held bruges i det her tilfælde ???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-11-06 18:10

Hurra Mirit

Du tror ikke det måske er sutter der spørges om, som altså sutter...og ikke hjemmesko

Men, Stargate, jeg synes der først og fremmest bør findes ud af, hvorfor den lille er så tyndhudet....men lægen er måske blandet i det.

Og ellers spørg på apoteket, der findes et udvalg af specialsutter, så mon ikke der fås noget der kan bruges.

Ellers må barnet vænnes fra sutten....der er børn der vokser op uden at bruge sut overhovedet.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-06 18:12

selv hurra dova

er det suttebasser og ikke hjemmesko findes de faktisk i noget gummiagtigt noget og kan sagtens skaffes både på apotek og matas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-06 18:14
Kommentar
Fra : Knete

Dato : 10-11-06 23:05

åh hvor kom jeg til at grine .Sut på en hjemmesko

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-06 23:09

værre hvis hjemmeskoene fik sut da

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 10-11-06 23:12

må jeg ikke godt få høre,hvad du troede den "krumme lillefinger" blev brugt til?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-06 23:15

ork det havde jeg flot overset