1. Hvis du kan svejse eller kender en der kan så kan i pille udstødningen af og skære blindrøret af udstødningen (det er den lille ting der stikker ud af udstødningen helt oppe hvor den skal sidde fast på cyllinderen) efter det svejser i det lille hul til med et eller andet stykke metal. c",)
For at være sikker på den er tæt inden du sætter udstødningen på så hæld vand i og se om det løber ud, så kan du altid lige give den en lille svejseklat mere.
-------------------------------------------------------------------
2. Du skal nu fjerne begrænsningen ved variatoren.!
-.-.-.-.-.-.-.-
1. Pil kickstarter-skjoldet af.
2. Tag en luftnøgle (kompressor med skraldenøgle på) eller en stempel stopper, og sæt en 14" eller 17" top på. Mener det er str. 17" men prøv og se ad.
3. Helt til venstre sidder den skrue du skal pille af. (du kan ikke tage fejl af hvilken det er for der er Variator til venstre og kobling til højre).
4. Pil nu først det første af, det er blæsehjulet, det kan du se dig ud af hvad det er. c",)
5. Lige inden under sidder variatoren det er den største del du kan se der inde.
Den piller du ud.
6. den runde pind der sidder rundt om krumtappen (den stang der stikker ud)
Den piller du af, og på den sidder den endnu en ring rundt om, det er begrænsningen. c",)
og den piller du selvfølgelig af .
7. Samle nu det hele igen og så skulle den gerne køre noget hurtigere.! =)
8. Lige en X-tra detalje, hvis du vil have lidt mere optræk så skift de ruller der er inde i variatoren til ca. 2 g. mindre pr. ruller.
Håber du kan bruge min lille instruktion. Hehe. !
Og du må endelig lige skrive hvis du ikk kan hitte ud af det . c",)
mvh Martin