/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Kun en IP-adresse
Fra : iCox
Vist : 561 gange
20 point
Dato : 08-11-06 14:10

Jeg får kun tildelt en IP-Adresse af min internet udbyder men jeg har to computere. Den ene har to netværkskort og det er også den der er tilsluttet internettet. Men er det muligt at tilslutte min anden pc igennem det overskydende netværkskort og så bare få windows eller et program til at tildele en IP selvom internetudbyder kun giver en lov til at være online?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 08-11-06 14:19

Du skal bare kører det igennem en router, så kan du godt få to online på en gang

Godkendelse af svar
Fra : iCox

Dato : 08-11-06 14:26

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-11-06 14:34

Selv tak, ærgeligt at du ikke var helt tilfreds med svaret??

Velkommen til kandu

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-11-06 15:17

og hvis du er i tvivl om hvordan du opsætter en router opretter du bare et spørgsmål mere.

Velkommen på kandu