/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
platinmembers forum er lukket
Fra : lasse782
Vist : 318 gange
20 point
Dato : 07-11-06 23:46

nu er det rent faktisk såden at jeg personligt er medlem af Skjulte skatte og faktisk tjener penge.

Hvis i lige kigger på den side i linker til http://www.evensite.dk/platinmyass.htm så er siden faktisk blevet lukket ned...

Så jeg kan ikke fatte hvordan i kan udtale jer om noget i rent faktisk ikke aner noget som helst om.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-11-06 00:08

Medlemsdato : 07-11-2006
Seneste login : 07-11-2006

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-11-06 00:15

Er du måske Henrik Bruun ?

Folk udtaler sig på baggrund af alle dem med dårlige erfarninger. Og dem er der en HEL DEL af. Det kan du vel ikke bebrejde nogen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-11-06 00:35

Utroligt at oprette sig som bruger for at rette på os find et andet forum for du kommer ikke til at tjene penge her

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-11-06 06:26

Svindel og humbug. Og hele svadaen som Egon Olsen siger.

Kommentar
Fra : lasse782

Dato : 08-11-06 10:41

til Stl_s: Nej jeg er ikke Henrik Bruhn, mit Navn er Lasse Jørgensen.

til Bentjuul: jeg havde heller ikke i tankerne at tjene penge via dette forum, men synes bare det er retfærdigt at folk får at vide at siden er lukket fordi de har fået deres penge retur, ligesom det var ok at folk fik at vide at siden eksisterede til at begynde med, det kan der vel ikke være nogle der har ondt i røven over... Det virker lidt som om at i kun har i tankerne at tale ondt om Hr. Bruhn, selvom manden virkelig prøver at lave et legitimt projekt, som er 100% lovligt, som også er bliver "dømt lovligt" af forbrugerombudsmanden.