/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
DusørForJob (Århus/Vejle Amt)
Fra : BenjaminMunk
Vist : 327 gange
40 point
Dato : 07-11-06 20:51

Min kæreste er 29 år og uddannet Cand.ling.merc. fra Handelshøjskolen i Århus. Hun søger nu job indenfor følgende kategorier:

- Informationsmedarbejder
- Kommunikationskoordinator
- Kulturrådgiver
- Markedsanalytiker (ikke økonomisk)
- Oversætter
- Webmaster
- PR / Marketingsassistent

Hun har erfaring fra jobs med PR, personlig sekretær, eget oversætter bureau samt freelance oversættelse.

Hvis du arbejder i en virksomhed, har familie eller på anden måde kender til et sted i Århus eller Vejle Amt, som har brug for en dygtig medarbejder med pæne karakterer indenfor ovenstående områder, høre vi meget gerne fra dig. Leder din forbindelse til job, er der 1.000 kr. i dusør til dig.

Vi er IKKE interesseret i links og noget man måske kan prøve. Det skal være en konkret og direkte kontakt, som vitterlig er interesseret.

Med venlig hilsen,
Benjamin

Benjamin_Munk@hotmail.com

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-11-06 21:07

Der er stor mangel på arbejdskraft. Det hører vi hver dag.
Og du klarer ikke at finde et job. Ud og besøg virksomhederne.

Kommentar
Fra : BenjaminMunk

Dato : 07-11-06 21:28

Jeg sagde i starten det samme som dig, indtil jeg faktisk satte mig ind i jobmarkedet for netop disse stillinger, og de hører bestemt ikke til de områder hvor der er mangel på arbejdskraft - tvært imod! Man skal huske, at når der tales om mangel på arbejdskraft i Danmark, er det kun indenfor bestemte erhverv, og ovenstående er bestemt ikke et af dem.

Man kan ikke altid vide hvad baggruden er for folks situation, så det er ofte klogt at træde varsomt inden man dømmer. Jeg kan anbefale bogen 7 gode vaner (de første kapitler)

Fortsat god aften.

Mvh.
Benjamin

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-11-06 16:52

Træde varsomt - nej for den. Så bliver man trådt på.
På med støvlerne og ud i vrkelligheden. Nogle akademikere blev sendt ud med aviser.
Det sker hvis man ikke viser lidt go.
Den sti hun har valgt kan måske gøres lidt bredere, en fod inde o.s.v.