/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon farveprinter I 9950
Fra : jfh00295
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 04-11-06 09:22

Hej med jer.
Findes der Een ! som har kendskab til denne farveprinter fra Canon.
Billederne bliver blålige? på trods af rensning samt normal eftersyn.
Kan det være en forkert farvepatron som ikke passer i systemet ??
Hilsen dollaejack

Kommentar
Fra : smik

Dato : 04-11-06 10:10

Først skal lige høre om du bruger orginal blæk eller uorginal blæk....

Men elles kan godt være dit printerhovde som skal udskiftet....

Mvh Smik

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-11-06 18:25

Du skal være meget opmærksom på, om patronerne sidder i rigtig rækkefølge.

Ole P. Bielefeldt

Kommentar
Fra : Nordic-Ink

Dato : 23-12-06 23:48

Hej
Det kan være en defekt patron men det er mere sandsynligt at dit printerhoved trænger til lidt pleje.
Fjern alle patroner ud af printeren og så tager du dit printhoved med til køkkenvasken.Der tænder du for MEGET varmt vand og skyller det både fra oven og nede fra fra så vandet kommer ind i de små slidser der er på undersiden,der vil komme en masse farve ud og du skal nok skylle det i 10-15 minutter.Sæt derefter proppen i og lad hovedet ligge i yderligere 10 minutter og skyld igen.Derefter kan du duppe det tørt og sætte det på plads igen.Kør renseprogrammet et par gange og prøv testprintet.Hvis det ikke er tilfredsstillende gentag det engang til.
hilsen
Michael
www.nordic-ink.dk