/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Hvor finder jeg mine Creations
Fra : 1991
Vist : 424 gange
500 point
Dato : 03-11-06 16:13

Jeg har lavet noget billedbehandling i Adobe Photoshop Elements 4 - det er gemt under noget som hedder "Creation".
Jeg vil have fat i et par af dem for at slette dem - men hvor ligger de ?
Jeg har søgt med stifinder - uden resultat.
Jeg har søgt på de navne jeg gav filerne - uden held.
HVOR ER DE ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 17:03

prøv en søgning - start - søg - billeder og fotos - hvis du husker filformatet så skriv det - ellers bare lad være så dukker alt der er billeder op

søger du på for eks gif - kommer kun gif op osv osv

btw - burde de vel ligge i en undermappe til netop programmet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 17:09

har du noget der hedder file locations under file ?? så kan du finde dem den vej

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 03-11-06 17:19

Jeg kan ikke søge på filformatet - der står kun det som jeg har kaldt filen.
Og dem kan jeg IKKE finde.
Har forsøgt mig i selve programmmet OG hele harddisken.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 17:26

prøv at højreklikke på genvejen under programmer og se om du får muligheden for at bruge knappen "find placering" - måske kan du finde den derunder.

hvis du ikke har foretaget dig noget drastisk bør du kunne finde samtlige billed formater ved at bruge søg (søg efter creations) - hmm

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 03-11-06 17:34

Creations er en sammensat billededias med lidt bevægelse i.
Meget smart - men jeg kan ikke finde dem.
Har også prøvet under benævnelsen "Creations"

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 03-11-06 17:35

Når jeg åbner programmet elements 4 så er det nemt at åbne "Creations" - men nogle vil jeg slette.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 17:37

hvis du kan finde dem kan du vel også slette dem - vej højreklik - slet ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 17:39

søgt på animations ????

nu begynder du at forvirre mig

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 03-11-06 17:47

Jeg må indrømme at jeg aldrig har været ude for sådan noget.
Når jeg vil åbne den "Creation" med det navn jeg har givet - så sker det bare.
Hvis jeg bruger højre musetast sker der det samme.
Der popper bare den firkant op midt på skærmen med de filer jeg har benævnt.
Men venstre eller højre musetast er den ligeglad ved.

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 03-11-06 17:49

Min mus virker udmærket til alt andet - så det er ikke den der er noget med (venstre - højre).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 17:51

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 500 point
Dato : 03-11-06 18:00

hvis du har kaldt mappen med dine kreationer noget andet så søg på den mappe

Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 03-11-06 18:05

Tak for svaret miritdk.
Jeg fandt en lille linie oppe i en af kommandolinierne, hvor man kunne gå ind i creations OG SLETTE nogle af dem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-11-06 18:07

nåeehh så er det bare øjnene du skal have undersøgt