/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
rep af bil tyskland
Fra : janik
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 02-11-06 16:48

Vi skal have nye forhjuls lejer på en ford transit
Ford skal have 6000 kr for at skifte den ene side.
Jeg har hørt at man kan spare mange penge på at
få den lavet i flensborg men er der nogen
der ved om et værksted i flensborg der kan
tale dansk ???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-11-06 17:13

Dette er godt nok ikke i Flensborg, men alligevel http://www.ugeavisen.com/index.php?p=./modules/information/info&iid=87&_

//bentjuul

Kommentar
Fra : janik

Dato : 02-11-06 17:30

Det ser faktisk fint ud...mon ikke også de taler dansk?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-11-06 18:02

Det er jo ikke så langt fra grænsen, så mon ikke de kan lidt dansk når de reklamerer på dansk i ugeavisen.

Men der er også

Auto-Heldt
Hauptstraße 44
24980 Schafflund
Telefon: 04639/1220
Fax: 04639/1525
http://www.auto-heldt.de/index.php?id=99359253

der ligger ret tæt på Flensburg, men om de taler dansk ved jeg ikke !!

//bentjuul

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-11-06 18:07

Du kan helt sikkert få lavet det billigere en 6000kr på et værksted i Danmark.Hvorfor har du ikke tjekket prisen andre steder en hos Ford,Mærkeværkstedene har de dyreste priser.
alimak

Kommentar
Fra : janik

Dato : 02-11-06 18:14

alimak
Det har vi også gjort men det ligger i det prisleje
Fiat sagde at de ikke helt vidste men at det var dyrt....

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 02-11-06 22:34

Der er masser af aut. Ford værksteder i Tyskland.

Det er vel ikke det store problem at kommunikere med dem, læg en seddel hvor der står defekte forhjullejere.

Du skal min 30 km ned i Tyskland, ellers får du det til specielle dansker priser, stadigvæk billigere end i DK, men stadig dyrere end tyskerne får det til.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-11-06 14:36

Thulin, hvor skal jeg lægge den seddel?

Og fortæl mig lige hvad defekte forhjulslejere hedder på tysk..det kan jeg ikke finde nogen steder.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 03-11-06 15:01

Sedlen har du med i hånden.

"Vorderrad kugellager defekt" bitte vechlen eller bitte ein preis angebot.

Kender du slet ikke noget som kan ringe og lave en aftale for dig på tysk ??

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-11-06 15:15

tusind tak...jeg kan godt tysk, men vidste ikke hvad defekte kuglelejere hed

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-11-06 15:16

ja, nu undrer du dig nok...men det er min mand som har denne tråd..

Kommentar
Fra : Kennethholmer

Dato : 05-11-06 20:33

Hvor bor du henne?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-11-06 19:32

Vi bor mellem Horsens og Odder, så der jo lidt vej derned, men vi laver en lille tur ud af det.
Har fået bestilt en tid..han vil lave mit højre forhjulslejre for 200 euro ? ..det er vel egentlig en ok pris?

Det er fast pris med alt. incl, har han sagt.