/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Medion 5995 ingen kontakt
Fra : hitmeto
Vist : 274 gange
18 point
Dato : 02-01-03 22:19

Når jeg sætter mit kamera i USB porten på min computer med win XP og prøver at starte det siger programmet at den ikke kan finde noget digitalkamera installeret. Jeg har prøvet at hente alt det er ligger på Medion´s Hjemmeside.Og jer har lige opdateret Win xp som i har svaret men der er ikke noget der hjælper. hvad gør jeg.

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 18 point
Dato : 03-01-03 07:23

Kamera skal være tændt og forbundet til usb før du starter programet XP.

eller prøv at ringe til hotline - MEDION SERVICE Center tlf: 4484 0542

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 03-01-03 14:23

Det var (for mig) nemt nok at install. prg fra medion, alligevel spergte den om drivere? Jeg pegede så (igen) på CDen og det var nu OK. Men du har vel sat camera på PC - tredie pos. på den runde ring og som skrevet skal du så tænde cameraet og vente (nogle sek.) før du kalde programmet "medion 5995)