/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
dilemma imod naturistsømning
Fra : nielsjs
Vist : 1573 gange
200 point
Dato : 29-10-06 19:19

Jeg er lidt i et dilemma.
Jeg vil gerne gå til naturist svømning en gang imellem.
MEN det er min kone meget imod da hun forbinder det med noget der har med sex at gøre hvad det absolut ikke har
Hvad skal jeg gøre? Er jeg for pjattet og skal droppe det eller?
Der er ikke mulighed for at få hende med.... hun har end ikke været i en alm svømmehal.
Hvis der nu skulle være en del der synes det er pjat og har gode argumenter for vil jeg stille et spørgsmål der er for og give point for det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-06 19:28

Selv om man er gift, behøver man vel ikke gå op og ned af hinanden hele tiden??. Her hos os har
vi da hver især vores interesser, og når din nu er naturistsvømning så kan din kone så få sin egen som du ikke nødvendigvis behøver at deltage i, det ser jeg ikke noget galt i.

Kan det være fordi kone er jaloux?

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 29-10-06 19:34

Jeg ser heller ikke noget galt i det.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 29-10-06 19:46

Altså bare lige for at skære det ud i pap for mig...

"naturistsvømning" er det svømning i havet? eller i svømmehallen, og det er vel nøgen?!?

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 29-10-06 20:47

Jeg synes du skal følge dine lyst til at dyrke din interesse, det er ikke ensbetydende med at være gift, at man skal underlægge sig den andens meninger helt og fuldt, naturistsvømning er en herlig ting, det er ovenikøbet sundt, det er helt naturligt for mange.For dem det ikke er , er det lige så naturligt at sige fra "det ønsker jeg ikke" men det bør ikke afholde andre fra at dyrke det.
Jeg dyrker det selv fordi det er rart at bade uden tøj, det er rart at føle sig fri. Kvh B&S

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 29-10-06 21:12

Jeg kan godt følge din kone et stykke på vejen........Hun har sikkert et billede i hovedet om en masse mennesker som går og ser på hinanden mens de er nøgne og får en masse sjove ideer...
Hvad med at tage hende med til en strand (når det bliver sommer igen) en tidlig morgen hvor i bare er jer to .Så ka du jo bade nøgen og din kone i badedragt???? For du behøver vel ikke at være sammen med andre nøgne???
Jeg ser at det kunne være en løsning for jer begge to....eller????

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 29-10-06 22:28

Jeg har mange gange alene kørt ud til strande især om morgenen både på ferier og herhjemme fra for at bade uden tøj (selv om det jo som bekendt er risikabelt hvis der skulle ske noget da der ingen er på stranden) så det er ikke for at "kikke på andre" jeg gør det. Men jeg ville også gerne i en svømmehal!!
Og det er det der volder problemerne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-06 09:20

Når du er i en svømmehal, er der altid personale, så smut du bare i bølgerne, så kan konen have
kaffe klar når du kommer hjem.

Jeg ville heller ikke bryde mig om, at bade uden badetøj, men jeg ville aldrig forbyde min mand i
at gøre det, hvis han havde lyst til det, han blander sig så heller ikke i mine interesser. Det må være
noget i kan snakke jer til rette om??

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 30-10-06 12:53

Jeg synes bestemt ikke du skal droppe det. Jeg synes selv det er det bedtse at bade uden noget på (det er bare ikke så tit man har muligheden) og du ville vel heller ikke forbyde din kone at bade MED badetøj vel?

Accepteret svar
Fra : briseogstorm

Modtaget 200 point
Dato : 30-10-06 13:10

"Men jeg ville også gerne i en svømmehal!!
Og det er det der volder problemerne."

Skrev du, nu er jeg så ikke helt med, mig bekendt er der ikke naturist svømmehaller, der er heller ikke meget natur der.
Der er flere badestrande herhjemme der er til naturistbadning, du må kunne finde dem gennem respektive foreninger.
f.eks.
Kode
http://naturister.dk/forside.php
der også har en strandguide, samt andet oplysende materiale. Fortsat god forneøjelse. MvH B&S

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 30-10-06 13:13

Nogen svømmehaller afholder altså nogengange nøgenbadning (men jeg ved ikke hvilke) men jeg har hørt nogen fortælle det engang.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-06 14:34

Der står noget om en Hellas naturistsvømmehal her... men mon ikke nielsjs har "styr" på det??

http://www.natur-fjeld.dk/annoncer/20060506_Hornsherred.htm

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 30-10-06 17:34

den hjemmeside som briseogstorm henviser til siger vel næsten det hele.
og jeg vil lukke dette spørgsmål: TAK for alle svarene

Godkendelse af svar
Fra : nielsjs

Dato : 30-10-06 17:35

Tak for svaret briseogstorm og alle i andre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-06 17:45

Selv tak og god fornøjelse

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 30-10-06 21:51

Held og lykke- håber din kone værdsætter en glad mand. Mvh B&S

Kommentar
Fra : SherlockHolmes

Dato : 22-07-08 22:23

dilemma imod naturistsømning

Skal man selv medbringe hammeren?