/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Mit CS lagger måske en tweak kunne hjælp~
Fra : Kokamok
Vist : 604 gange
32 point
Dato : 21-08-01 17:14

Jeg har Stofa internet via kabelmodem og spiller meget Counter strike men det lagger utrolig meget. Mit grafikkort er Geforce2 32 mb Asus v7100 tv/out med version 6.33 og jeg har prøvet med detonatoren fra Geforce men heller ikke det virker. Så jeg tænkte om der var nogen der havde en god ide måske en tweak til mit modem en der virker stabilt så det ikke lagger så meget.
Venlig hilsen Henrik

Kommentar
Fra : dmpersson

Dato : 22-08-01 00:06

Hej, har du prøvet at download den nyeste Asus driver?

http://www.asus.com.tw/Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_hottestdrv.htm

Den har hjulpet et par andre på kandu.dk

Dette link har hjulpet mig også:

http://www.dslreports.com/tweaks

Tryk start og følg beskrivelsen.

Mvh,

Dennis.

Kommentar
Fra : Kokamok

Dato : 23-08-01 00:38

Hej Dennis
Hvilken af driverne skal jeg bruge ved Asus der er da mange at vælge imellem ??

Kommentar
Fra : dmpersson

Dato : 23-08-01 11:40

Alt efter hvilket kort du har.

7100PRO MX-400 eller 7100 Magic MX-200,

Der hvor der står ver. 14.10 ved. enten ved MX-400 eller MX-200.

Mvh,

Dennis.

Kommentar
Fra : dmpersson

Dato : 23-08-01 11:41

Prøv at finde din kasse frem, eller tag kortet ud af pc'eren så er den næmmere at finde ud af hvilket kort du har.

Dennis.

Kommentar
Fra : dmpersson

Dato : 23-08-01 11:58

Jeg opdager lige at det er den samme driver til ALLE 7100 kort, du kan bare download den første....

Mvh,

Dennis.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-08-01 12:17

"Kokamok" <Kokamok.news@kandu.dk> wrote in message
news:0Sug7.7886$3q.264102@news010.worldonline.dk...

set rate 25000

/J

Kommentar
Fra : Kokamok

Dato : 23-08-01 23:42

"JW" skrev d. 23-08-01 12:17 dette indlæg :
>
> "Kokamok" <Kokamok.news@kandu.dk> wrote in message
> news:0Sug7.7886$3q.264102@news010.worldonline.dk...
>
> set rate 25000
>
> /J
Hvilken rate er det vi snakker om i windows eller cs (frames) ??
>

Kommentar
Fra : dmpersson

Dato : 24-08-01 09:45

i CS.

Kommentar
Fra : deurell

Dato : 03-10-01 11:17

Har du fået løst problemet.
Ellers hvad er din ping?
Og har du prøvet forskellige servere (Det kunne jo være en dårlig/belastet server du forbandt dig til)?
¨
Hilsen Deurell
http://www.vinakkerdig.dk

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 32 point
Dato : 15-07-02 18:34

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?

Kommentar
Fra : 2Good4U

Dato : 25-09-02 18:38

Spiller du over Internettet?
Hvis du gør, hvilken forbindelse kører du så med?
Det er alt afgørende at du har en dobbeltrettet 512 kbit/s, det bliver anbefaldet for at spille online spil såsom CS.

Håber det kunne hjælpe

Hilsen 2Good4U

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 06-07-03 23:35

Han har alt for travlt med at spille cs nu så han kan slet ikke nå at lukke spørgsmålet!!!! hehe..

Kommentar
Fra : baller

Dato : 09-07-03 00:09

Det rette ord.... U P S... :0) Sorry lukker det nu. Men ja asus er noget skidt købte nyt geforce4 kort samt en 2100 ghz cpu og lidt mere ram og flyttede til en by hvor Stofa køre rigtig godt så det hele er noget mere nice og alt køre perfekt.
Men tusind tak for alle svarene skønt der er nogen derude der ved så meget.. hej hej..

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 15-07-03 01:11

Det tror jeg var så lidt... luk så spørgsmålet ikke....

Kommentar
Fra : baller

Dato : 22-07-03 23:39

prøver !!!!!