/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
C5 version 3 eller 4
Fra : storgaard
Vist : 972 gange
100 point
Dato : 23-10-06 10:14

Er det muligt at putte en arrayvariabel på en form?
F.eks. laver man i init en array
str 20 &var[4]
Kan denne vises på selve formlen, når den har fået tildelt værdier.

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 23-10-06 18:45

Et array giver ikke umiddelbart mening i en form - hvad vil du lave?

Kommentar
Fra : storgaard

Dato : 24-10-06 06:39

Jeg har nogle tal, i matrix format, som jeg gerne vil have i et rulle listbillede på formen.
Jeg kan selvfølgelig lave et temporært kartotek.

Accepteret svar
Fra : mariafrederiksen

Modtaget 100 point
Dato : 24-10-06 08:18

Jeg ville nok vælge et tmp-kartotek. Det er nemmere at arbejde med, og det er jo resultatet, der tæller.

Godkendelse af svar
Fra : storgaard

Dato : 27-10-06 06:58

Tak for svaret mariafrederiksen.