/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Tjekker brugernavn/password to gange
Fra : jimped
Vist : 430 gange
60 point
Dato : 01-01-03 20:53

Når jeg skal ringe op til min internetudbyder, TDC 16101, via 56 K flex modem, bliver brugernavn og password altid tjekket to gange lige efter hinanden, inden man får lov at blive koblet på. Første tjek tager kun ca. 5 sekunder inden password er godkendt, men så kommer beskeden "brugernavn og password kontrolleres" igen. Denne gang tager det næsten to minutter inden man bliver godkendt. Jeg har prøvet at afinstallere internetudbyder, og geninstallere påny. Første gang efter geninstallationen kom jeg på internet efter 4-5 sekunder, men næste gang var den gal igen, med dobbeltkontrol af brugernavn og password, samt venten i næsten to minutter inden godkendelse. Samme problem med dobbeltcheck var der også inden jeg skiftede til TDC 16101, da havde jeg abonnement på TDC 16110. En kammerat ringer også op til TDC 16101 uden problemer. Vores opsætninger ser ellers ens ud. Hvad kan problemet skyldes?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 20:56

har du snakket med TDC om dette ? 80808036 ?

Accepteret svar
Fra : Nakita

Modtaget 60 point
Dato : 02-01-03 08:08

Hej
Jeg har/har haft det samme problem med CyberCity på min søns maskine, men ikke på min egen maskine derhjemme (samme Konto).

Så fjernede jeg CyberCity og lagde den ind igen og problemet var væk. Der er flere konti og nu ligger CyberCity altså på som den sidste og det hjalp.

Hilsen og godt nytår fra Nakita

Godkendelse af svar
Fra : jimped

Dato : 26-01-03 20:52

Tak for svaret Nakita.