/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Klovn soundtrack/titelmelodi
Fra : jakob20
Vist : 8610 gange
160 point
Dato : 19-10-06 16:18

Hey folkens..

Jeg søger søger klavernoder til "Klovn" (Frank Hvam og Casper Christensen) soundtracket/titelmelodien. Eller bare et navn på melodien..

- jakob20

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 80 point
Dato : 20-10-06 11:51

Prøv at kontakte Musikforlaget Apollo, Jens Christian Ringdal, hvilket er, hvad der står i rulleteksterne. Mon ikke de vil hjælpe dig med navnet på titelmelodi, evt. noderne
http://www.musikforlaget.dk/home/komp4.asp
Mon du vil skrive herinde, hvad du finder ud af - andre kunne jo også være interesseret!

Kommentar
Fra : jakob20

Dato : 21-10-06 13:54

Det vil jeg i hvert fald gøre:) Takker...

Godkendelse af svar
Fra : jakob20

Dato : 21-10-06 13:55

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : jakob20

Dato : 21-10-06 13:59

btw..
Jeg kontaktede tv2 zulu og de gav følgende oplysninger:

Temasangen til "Klovn" hedder: Tati Frutti og er komponeret af Eric Gemsa og Bernard Rabaud. Det er gennem Musikforlaget Apollo, at Zentropa har fundet frem til nummeret, så du kan evt. forsøge at kontakte Musikforlaget Apollo. Vi kan desværre ikke hjælpe dig på andre måder end at henvise dig til dem. Held og lykke