/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Indstille kanaler på mit TV
Fra : PuchMaxiBoy
Vist : 567 gange
45 point
Dato : 19-10-06 14:49

Hej.

Jeg har fået en bekendts gamle fjernsyn.. Men jeg har et problem.. Jeg kan ikke indstille kanalerne.. Knapperne på fjernbetjeningen er slidt så meget de ikke kan læses..

Nogle der kan hjælpe? Ved godt det er mega svært det her, men har kun 45 points desværre..

Kommentar
Fra : PuchMaxiBoy

Dato : 19-10-06 14:52

hov.. Glemte at skrive at det er et panasonic..

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 19-10-06 14:53

hvilken model?

Kommentar
Fra : PuchMaxiBoy

Dato : 19-10-06 14:57

bagpå star der "ctv 28 cts"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-10-06 15:03

indstil manuelt - på tv - eller tilkald den nærmeste husmor

Kommentar
Fra : PuchMaxiBoy

Dato : 19-10-06 15:04

haha.. Ved ikke engang hvordan man gør det manuelt

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 19-10-06 15:05

desværre ikke samme model som mit
men hvad med at købe en universal fjenbetjening
dem har tiger af og til til 20,-
men kan du ikke indstille direkte på tvét
det kan jeg på mit der sidder nogle knapper under et låg på fronten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-06 15:06

Er du sikker på det ikke er et ProSonic ??

Kommentar
Fra : PuchMaxiBoy

Dato : 19-10-06 15:06

der sidder kun 4 knapper.. Program frem og tilbage, og volume op og ned.. :(

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-06 15:08

Ellers vent til der er landskamp - inviter alle gutterne til kampen - 10 min. før kampstart tænder du fjernsynet - jeg GARANTERER at en af dem finder kanalen

Kommentar
Fra : PuchMaxiBoy

Dato : 19-10-06 15:08

hov..! Det må i sku undskyld.. Det er er ProSonic.. sorry...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-06 15:10

Her er fjernbetjeningen til dit fjernsyn

http://www.tvzap.dk/prosonic.htm

Kommentar
Fra : PuchMaxiBoy

Dato : 19-10-06 15:15

nej det er ikke den.. Den ser sådan her ud http://www.downloading.dk/fjernbetjening.jpg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-06 15:17

Jeg er godt klar over det ikke var en sådan du havde - men det er den du SKAL have

Kommentar
Fra : PuchMaxiBoy

Dato : 19-10-06 15:22

nåå.. Smart.. Tror også bare jeg må ud og køre mig en ny.. Men kunne være nice om der var nogle der lige vidste hvordan man bruger den jeg har imens :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-06 15:51

Forretningerne har da ikke lukket endnu

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 19-10-06 16:25

kan du ikke gætte lidt
tryk på en knap ad gangen
og så se hvad der sker på fjernsyns skærmen
og så skrive ned hvad der sker ved et tryk på knapperne
på et tidspunkt kommer indstillings menuen jo frem
men husk nogle fjersyn kræver at klokken og dato er indstillet
før du kan indstille prg.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 19-10-06 16:29
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-10-06 19:56

bare prøv dig frem. Der er en knap der hedder Menu og så vidt jeg husker så er det en ad de 4 store der sidder over og under den store runde mange funktionsknap