/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
REDIGERING AF FILM
Fra : AG112
Vist : 2412 gange
200 point
Dato : 15-10-06 09:27

HEJ

ER DER NOGEN DER VED, HVORDAN JEG KAN REDIGERE EN FILM, JEG HAR TAGET MED MIT DIGITALE FOTOAPPARAT.

KAN DEN OGSÅ GEMMES I ET ANDET FORMAT, SÅ DEN IKKE FYLDER SÅ MEGET.

HVILKE PROGARM ER BEDST TIL DET.

NÅR JEG HAR TAGET FILMEN, VISER DEN SIG I ZOOM-BROWSER, MEN JEG KAN IKKE RIGTIG FINDE NOGET REDIGERINGSVÆRKTØJ DER.

JEG HAR OGSÅ PHOTOSHOP 7.0

MVH AG112

Accepteret svar
Fra : Otnob

Modtaget 200 point
Dato : 15-10-06 10:42

Hvis du har Windows XP med Service Pack 2 mener jeg at du også må have Windows Movie Maker hvis ikke kan du downloade den gratis fra Windows update.
Windows Movie Maker er et let program at redigere sine Videoklip i.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 15-10-06 10:43

Photoshop 7 kan ikke benyttes til redigering af Videoklip.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-06 13:04

Som Otnob, brug Movie Maker, den gemmer i WMA format og du bestemmer selv størrelsen, der er 4 størrelser at vælge imellem, Windows Movie Maker finder du ved at klikke på Start-Alle programmer-Tilbehør

Kommentar
Fra : danielskovmand

Dato : 15-10-06 13:12

Hej

Windows movie maker 2.0 - er ok men hvis man vil være prof

http://www.sonic.com/products/consumer/mydvd
http://www.adobe.com/products/premiere

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 15-10-06 14:37

TAK

JEG HAR MOVIE MAKER, OG VIL PRØVE DET, I AFTEN.

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 15-10-06 15:43

Ja, har selv lavet adskillige film under moviemaker. Der findes også de mere proff programmer som jeg også har arbejdet en del med, men når det kommer til stykket er det jo ikke programmet som gør det proff, men derimod din kretivitet...og der kommer Moviemaker sig godt til rette! Man behøver slet ikke bruge penge på de fanzy programmer så længe kreativitetet lever

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 17-10-06 22:41

Tak for svaret Otnob.
DET VAR LIGE HVAD JEG HAVDE BRUG FOR, FOR AT KOMME IGAGN.
MVH AG112