/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hjælp. Unlock min Nokia 6280
Fra : pk2dk99
Vist : 1095 gange
30 point
Dato : 14-10-06 03:38

Hej-

Jeg har nokia 6280 mobil som er låst med 3. Er der nogen som kan hjælp mig til unlock miin mobil.mvh
pk2dk99
Ringsted

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 14-10-06 08:15

Der har lige været et spørgsmål helt mangen til dit, der blev der desværre svaret, at det ikke kan lade sig gøre lige præcis på din model

Du kan prøve at finde tråden, hvis du vil havde det uddybet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-06 09:31

Der er mange i køen.....

Det er KUN teleselskabet der kan låse den op.....

Så du hænger på dem....

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 30 point
Dato : 14-10-06 13:05

din telefon er en BB5 telefon, og ingen på verdensplan har fundet en løsing til den endnu, dog er der rygter om at Dejan har noget på vej ... så løsningen er at få den åbnet af din udbyder...

vh
D9N

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 15-10-06 01:36

Vi er mange unlockere rundt om i landet som stadig venter på at der skal komme en løsning til BB5 telefoner.. Der findes ingen måde at låse den op på lovligt endnu.. der er kun at betale de 500,- kr til 3 for koden eller vente de 6 md... Ingen Danske unlockere kan låse den op lovligt.
Der går rygter om en på sjælland som "kender en" som arbejder hos 3 som kan "finde" koderne.. Men vil blot sige at dette er tyveri og hvis du køber disse koder er du en hæler..
Og hæleren er lige så slem som stjæleren.. Så vent lidt endnu til der kommer en lovlig løsning..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 01-11-06 23:53

--------------------------------------------------------------------------------
hejsa

en nokia 6280 er det der kaldes en bb5 model og ingen unlocker i danmark kan låse den op og heller ikke nogen anden tlfder høre til bb5 serien kan låses op
kun hos den hvor din mobil er købt kan den låses op og før de 6 månder koster det 500kr og efter 6 månder er det gratis et få koden

er selv unlocker og som OPENPHONE skriver venter vi alle på en løsning til bb5 serien men der er temlig lange udsigter

Mvh Mobilunlock/v henrik rasmussen
http://www.nokia-unlock.webbyen.dk

Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 17-11-06 13:17

Tak for svaret D9N.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 17-11-06 14:21

det var så lidt *S* god weekend