/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Salgskonsulenter søges
Fra : Loo-Ads
Vist : 648 gange
60 point
Dato : 12-10-06 09:17

Job

Konsulenter til distrikterne:
1 Nordjylland 1 Nordsjælland
1 Sønderjylland 1 Sydsjælland Personale chef
1 Fyn Kontakt Pia tlf.: 61 28 67 65

Stillingsbeskrivelse:
Du er udadvendt, elsker at tale med kunder og er ikke bange for at tage kontakten.

Du er en glad person og elsker fart over feltet.

Du brænder for salg, kan motivere dig selv og stræber efter dine egne resultater.

Du er åben, fleksibel, har et godt humør og har evnen til at indgå i dialog med kunder på alle niveauer.

Du kan arbejde under princippet: "Frihed under ansvar".

Din uddannelsesmæssige baggrund, er ikke afgørende. Vi lægger vægt på din personlighed, og din vilje til at lære noget nyt.

Du skal p.t. være villig til at bruge egen bil.

Lyder dette som en beskrivelse af dig, så har vi jobbet til dig!

Vi søger personer til udvidelse af vores salgsteam. Du bliver en del af en spændende virksomhed i vækst. Vi tilbyder vores medarbejdere fleksible arbejdstider og gode udviklingsmuligheder. Du får tildelt dit eget distrikt.

Kontoret er beliggende i Nykøbing M. Vi beskæftiger os med salg af reklamepladser, bl.a. Loo-Ads (toiletreklame). Vores kunder er små og store erhvervsdrivende. En arbejdsdag hos os vil være alsidig og udfordrende.

Direktør
Kim Rahbek

Rahbek Group
Rugvangen 25
7900 Nykøbing Mors
tlf: 96 70 60 90

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-10-06 09:30

Det er vist lige mig, og uden løn så slipper jeg også for at betale skat.
Er det i orden, at jeg benytter min sportsvogn.
Hilsen N.A. Ive

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-10-06 09:30

DETTE ER IKKE NOGET JOBBØRS?

Hvad er dit spørgsmål?

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-10-06 09:33

Der er da mindst een kandu der søger arbejde!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-10-06 09:37

Hov hov.............arbejde så er der noget jeg har misforstået.

Kommentar
Fra : Loo-Ads

Dato : 12-10-06 11:07

Mit spørgsmål er:

Er der nogen herinde som søger job som salgskonsulent..eller kender nogen som gør..??.

Da jeg har lagt dette indlæg ind under job/jobsøgning gik jeg ud fra det var det rigtige sted??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-10-06 11:28

Bortset fra det her er et spørgeforum og ikke et gratis annoncerings-forum! Har i ikke råd til at sætte en annonce i avisen?

.......og jada, der fægtes ligenu voldsomt om hvorvidt Molokyle burde have sig et job eller ej. Men spørgsmålet om han er den fødte sælger eller ej vides ikke. Men han ved en del om computere og programmer.

http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=81351 du kan jo spørge ham.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-06 18:58

Jeg kræver bar lidt lommepenge sådan ca. 40.000/måned fri bil.
Konen vil ikke låne mig vores.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-10-06 19:11

Teil - jeg har en bil der er fri - den må du godt låne.
Det er en Testarossa 18/8 - rød naturligvis.

Du skal nok vænne dig lidt til den, for den har centermotor.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-06 20:00

OK e.c jeg kan lide røde biler.
Mon den kan nå at bremse inden Mors ligger som en prik i bakspejlet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-10-06 20:16

Ork - det kan den sagtens...................18/8 er længde/bredde i cm.

Det var en jeg fik på en bezintank ved at samle koponner. ESSO/Statoil
Jeg har også en sølvfarvet Mercedes 300 SL (mågevinge)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-06 20:34

18/8 nå for søren, jeg troede det var 18 cylindre på hver 8 liter.
Min gamle Studebaker Silver Hawk fra -56 er desværre ikke til mere.
Kun 6 cyl. med sideventiler, en dejlig flyder. Det kunne være en sælgerbil
med stil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-10-06 20:38

Billeder af Studebakeren kan ses. Ungerne kaldte den for Batmanbilen.
http://images.google.dk/images?q=studebaker+silver+hawk&hl=da&btnG=S%C3%B8g+i+billeder