/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Opskrift på Baressos IceBlend?
Fra : Windfall.Profit
Vist : 20198 gange
100 point
Dato : 04-10-06 13:58

Kunne virkelig godt tænke mig hvis nogen kender opskriften på IceBlends fra Baresso. Så behøver jeg ikke bruge 40 kr hver dag på det. Er specielt vild med den med orange knas. Ved der er mælk, kaffe og isterninger i. Men aner ikke hvor meget af hver osv.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-06 14:03

Du kan helt sikkert heller ikke få den præcise opskrift, så ville de jo miste deres kunder

Du bliver nød til at forsøge dig frem

http://www.baresso.dk/Default.asp?ID=28

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-10-06 14:15
Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 04-10-06 14:40

Hej nu er der flere udgaver af dem men det kraver du har den sirup vi bruger som du kan få fingerne i ved at løbe ned i den nærmeste kvickley så bruger du den kold kaffe og isterninger så er den hjemme

Kommentar
Fra : Windfall.Profit

Dato : 04-10-06 15:31

Skal der sirup i??? Da ikke i dem med orange knas..har jeg ikke set dem putte i...tror du ikke du mener at der skal sirup i dem med vanille og chokolade? ja jeg kunne jo bare prøve mig frem, men hvad nu hvis jeg kunne få den præcise opskrift. kunne da være lækkert. så nu prøver jeg. hvis det ikke giver noget held, så ja, så må jeg prøve mig frem.
tak for svar indtil videre.

Kommentar
Fra : Windfall.Profit

Dato : 04-10-06 15:32

(Jeg kender godt indgredienserne. Vil bare vide forholdene, altså hvor meget der skal i af hver ting)

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 04-10-06 15:35

Hej igen jo du skal bruge sirup det er bare lavet - blandet så det står i køleren dete r det vi blander i isen der skal 2 cl sirup til 5 cl kold kaffe

Kommentar
Fra : Windfall.Profit

Dato : 04-10-06 15:37

Du kender jo opskriften. Men hvad er det så for en slags sirup? Der findes jo rigtig mange slags. Du aner ikke hvor længe jeg har prøvet at finde opskriften..hehe

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 04-10-06 15:39

HEHE den hedder orange

Kommentar
Fra : Windfall.Profit

Dato : 04-10-06 15:42

Ej hvor er du sej. Skal der ikke mælk i?

Accepteret svar
Fra : Henrik7500

Modtaget 100 point
Dato : 04-10-06 15:43

det er lidt op til dig men jeg mener den er bedst uden

Godkendelse af svar
Fra : Windfall.Profit

Dato : 04-10-06 15:46

.TUSIND TAK! Sorry jeg ikke satte spørgmålet til 5000 point.. tak for hjælpen, nu må jeg prøve det. hehe

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 04-10-06 15:48

Det var så lidt

Kommentar
Fra : Tilde10

Dato : 31-07-09 23:31

Det lader til der er en ny der er hoppet med på at lave hjemmelavet iceblends
Er der også sirup i blandingen til chaiz?
Jeg har fundet frem til nogle gode iceblends, men er ikke helt tilfreds med konsistensen, der er for mange mini knuste isterninger i, i forhold til det slush i Baressos varianter, har prøvet at blende længere, men det gjorde det ikke rigtig godt. -Nogle råd til det? ville gøre mig rigtig glad