/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Mannequindukker
Fra : svnmp
Vist : 1980 gange
75 point
Dato : 29-09-06 10:26

Hvem kan hjælpe mig med at finde brugte og billige mannequindukker, til hjemmesamling af beklædning.

Jeg har annonceret og søgt snart alle steder, samtidig har jeg forhørt flere tøjforretninger om de havde nogle gamle til at ligge, men nej, de er kasseret eller i brug.

Jeg har også kontaktet de firmaer, der fremstiller nye og renovere gamle mannequindukker, men prisen er uden for min rækkevidde, nemlig fra 1600,00 kr. og opefter pr. stk..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-06 11:16

Er selv på jagt - så jeg følger interesseret med

Har tidligere købt fra Daells Varehus - nørregade, men de findes jo ikke mere.

Dengang gav jeg 100.- kr pr stk for hele figurer - dog lidt defekte.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-09-06 12:41

Marskandisere!

Loppemarkeder/antikmarkeder

Hvis der stadig findes gamle manufaktur/trikotage butikker.

Hanne

Kommentar
Fra : svnmp

Dato : 29-09-06 21:53

Til REFI

Den pris du nævner er ihvertefald billig og lige i min smag, jeg har heller ikke noget imod, at de evt. er lidt defekte.

Hilsen BT

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-06 01:03

Tænkte jeg nok

Men som sagt - de eksisterer ikke mere.

En tilsvarende mulighed kunne være "Salling" eller andet større varehus.

De små passer godt på dem....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-06 01:08

Evt. dekorationsskoler