/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mp3 musik...
Fra : rover600_valby
Vist : 760 gange
50 point
Dato : 21-09-06 09:57

Hej er der nogen der ved hvor man kan hente gratis musik (mp3) fra nettet???
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.....

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 21-09-06 10:30
Kommentar
Fra : octopussy

Dato : 22-09-06 09:33

Prøv www.mp3000.net.
Dette er en rigtig god side, og fordelen er at man kan hente musikken direkte ned fra hjemmesiden, og derfor ikke skal installere alt muligt lort. Man vælger bare musikken, trykker " gem destination som", og så har du det. Ulempen er at der er lige rigeligt med popups. Men det kan man leve med.

Der er også www.emp3world.com
Denne side er samme princip, det er bare langt fra alle numre som man kan få til at virke.

Ellers kan du prøve en rigtig god side, som hedder www.esnips.com.
Her kan alle folk lægge alle mulige ting ud til fri afbenyttelse : Musik, hele albums, Video, billeder, pdf-filer osv. Jeg har tit været heldig at der har været nogen der har uploadet lige præcis den musik jeg søger.

Om siderne er lovlige, skal jeg ik ku sige, men de er nemme at gå til.

Held og Lykke.

Kommentar
Fra : jakob20

Dato : 22-09-06 15:42

Du kan også bruge www.stationripper.com. Det er en hjemmeside der "ripper" (optager) en hel masse forskellige internetradiostationer. Man kan dog ikke få en helt speciel ønsket sang, men man vælger en station, som har den genre du vil have. F.eks. "hits". Der får du alt det nyeste. Også gerne før det egentligt når til Danmark, da det er udenlandske stationer. Lad den rippe en nat, og du har masser af fed musik:D

Og det er 100 % lovligt..