/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Leder efter en sang
Fra : mr-question
Vist : 409 gange
40 point
Dato : 17-09-06 00:39

Det lyder som en robot/barn der synger og alt jeg fik var 'You are my paradise' i starten. Nogle der kan hjælpe med den??

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 17-09-06 01:51

Er de mand, kvinde, gruppe.....osv ?

Kommentar
Fra : mr-question

Dato : 17-09-06 01:53

ved ikke om det er en gruppe eller en person... ved kun de få ting jeg skrev foroven...

Kommentar
Fra : arnemoller

Dato : 17-09-06 10:37
Kommentar
Fra : Bowie112

Dato : 19-09-06 20:36

Mener der er noget med det i en sang der hedder Sweet Leilani... af Chris Isaak men der er vel 1 mio sange med den glose... :) held og lykke

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 26-09-06 09:48

Hej. Hvor hørte du nummeret henne? På radioen?
Kan du huske hvilken genre det er? Pop, Rock eller noget helt tredje?
Og har du en fornemmelse af om det er et gammelt nummer eller et helt nyt som lige er kommet?

Kommentar
Fra : mr-question

Dato : 28-09-06 09:40

Det er ikke sådan et gammelt nummer.. det er et nyt eller nogle få år gammel...
Det er techno/dance nummer..

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 28-09-06 18:21

Det må være denne
http://www.youtube.com/watch?v=lFcSeluJIKc

Kan ikke helt gennemskue om de hedder "Gazen Parapara" og gør sig mest i film, men prøv at se mere her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gazen_Para_Para!!#Gazen_ParaPara.21.21_CD_Compilations

Det må være en gruppe teenagepiger fra Japan.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 28-09-06 18:23

Der er også en sang med dem her, så prøv at søge på para para
http://youtube.com/watch?v=iXouS09M3fI