/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter strike
Fra : Broderpivert
Vist : 319 gange
40 point
Dato : 10-09-06 14:13

Nogle derved hvor man kan få fat i en kode til counter strike sådan at man kan spille over nettet. Ved godt man bare kan købe half life men der må der være et sted hvor man ellers kan få fat i den. Håber virkelig på hjælp

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 10-09-06 15:55

Sådanne koder ligger ikke bare og flyder på nettet og skulle du nu falde over én, vil der være tusinde andre, der har forsøgt at bruge den (Der er kun én, der kan benytte den samme kode)..... Det er nu sådan, at du faktisk er nødt til at købe spillet eller låne en af dine kameraters login!

Pengene er udemærket givet ud, idet at du får mulighed for at hente en masse andre spil, der er beslægtet med Counter-Strike!