/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Stipendier / Spørgsmål
10  freddieme.. 30
Legater til Socialrådgiver udd
Fra : import1995
Vist : 6521 gange
100 point
Dato : 07-09-06 15:05

Hej ! Min kone læser til socialrådgiver, og det er dyrt da hun kun får su, og ingen tilskud til transport med egen bil, så jeg har hørt det er muligt at søge visse steder, men hvor og er der nogen der har erfaring med det !!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-06 15:16

Der er denne side

http://so.dk/login.asp?section=legat&text=Legater&redirect=%2Flegat%2Fsearch%2Easp%3F

For nogle år siden søgte jeg selv flere steder. Jeg lånte en bog på biblioteket, for alle der deler legater ud er nævnt, det er noget af et arbejde, at læse bogen igennem. Jeg fik faktisk flere positive henvendelser. Husk hvis i selv sender ansøgninger, at vedlægge frankerede kuverter ved

Pøj pøj

Accepteret svar
Fra : Mokof

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-06 17:26

Her er der sådan ca 35000 legater at vælge imellem !!!!!
http://www.legatregistret.dk/

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 24-11-06 10:42

Tak for svaret Mokof. undskyld det tog lidt tid at svare !