/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
" Gamle Muldvarp " historier
Fra : reve
Vist : 5083 gange
65 point
Dato : 06-09-06 01:04

Hej !

Er der nogen der husker : " HVordan ser man, der er en muldvarp i køleskabet "... osv...

Vil meget gerne have flere... også fra samme tid om " elefanter i køleskabet " os.v

M.v.h.
Reve

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-09-06 01:08

den har parkeret sin motorcykel uden for

Kommentar
Fra : reve

Dato : 06-09-06 01:27

Tak,- det ved jeg godt,--- også at den var RØD ... hvilkett er meget vigtig t !!!!

Det ,jeg eftersøger er FLERE af samme slags . Tak for hjælpen

M.v.h. Reve

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 65 point
Dato : 06-09-06 02:39

- Hvad er det der drøner op af jorden med 100 km/t?

- En muldvarp på motorcykel.

- Hvordan kan du se at der er en muldvarp i køleskabet?

- Motorcyklen holder udenfor.

- Hvordan kan du se at den har unger?

- Der er sidevogn på motorcyklen.

- Hvordan kan du forhindre at du får en muldvarp i køleskabet?

- Sæt et skilt op, hvor der står parkering forbudt.

Hvordan kan man se, at der har været en elefant i køleskabet?
Der er fodspor i leverpostejen

Hvordan kommer en elefant ned fra et træ?
Den sætter sig på et blad, og venter til det bliver efterår
Hvorfor er det farligt at gå i skoven i efteråret? Fordi man kan få en elefant i hovedet

Hvordan fÅr man en elefant ind i et køleskab med 3 bevægelser ?
1. Åben køleskabet. 2. læg elefanten ind. 3. Luk døren.

Hvordan får man så en giraf ind i et køleskab med 4 bevægelser ?
1. Åben køleskabet. 2. Tag elefanten ud. 3. Læg giraffen ind. 4. Luk døren.

Hvis elefanten og giraffen løber om kap, hvem vinder så ?
Det gør elefanten, for giraffen sidder jo stadig inde i køleskabet.

Hvordan skyder man to elefanter med et skud

svar: Man skyder den ene i røven, så dør den anden af grin

Hvor mange elefanter kan der være i et køkken?
Til der er fyldt op!

Hvor mange kaniner kan der så være i et køkken?
Ingen. Elefanterne fylder jo det hele

Hvorfor maler elefanten sine fodsåler gule Det er for ikke at blive opdaget, når den flyder rundt på ryggen i en skål budding. Har du nogensinde set en elefant flyde rundt på ryggen i en skål budding Nej, men det viser bare, hvor godt camouflagen virker.
Hvad er det, der er gult, har sorte finner og er meget farligt Det er en haj, som har gemt sig i en skål budding. Det er derfor elefanter maler deres fodsåler gule.

Hvorfor kan man ikke ha' 5 elefanter i en VW Boble?fordi så kan den der sidder midterst bagi ikke nå askebægerne

Hvorfor er elefanter grå?
Svar: Det er for at man ikke skal forveksle dem med et jordbær.
Hvordan opdager man at der er en elefanter i sin sandwich`?
Svar: Man kan ikke løfte den fra bordet.

Hvordan opdager du at der er en elefant i din seng?
Svar: Din næse rører loftet.
Hvordan får du 5 elefanter ind i en folkevogn?
Svar: To på forsædet, og tre på bagsædet

mvh dova

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 06-09-06 10:41

For dælen DOVA

Du ka´ bare dét der

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-09-06 11:05

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-09-06 14:57

Hvor mange elefanter kan der være i en folkevogn ?
To foran, tre bagved og enpåtaget.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 06-09-06 15:05

Ups! Den var der allerede...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 06-09-06 15:17

Hvordan udrydder man muldvarpe?

Muldvarpe-skud ! ! ! !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-06 15:52

Er der noget sværere end at få en gravid elefant ind i en folkevogn? Ja, at få en elefant gravid i en folkevogn.

Godkendelse af svar
Fra : reve

Dato : 06-09-06 16:04

Tak for svaret dova.

Ja,- og tak til I andre. Gad vide, hvilken aldersklasse, der stadig husker disse dejligt fjollede og søde vits!

Mange hilsner
Reve

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-06 16:22

Du får lige en mere

Hvorfor putter elefanten neglelak på tæerne? Det er for at man ikke skal kunne se den, når den går på rov i kirsebærtræet!
Har du nogensinde set en elefant i et kirsebærtræ? - Nej, vel? - Der kan du selv se hvordan det virker!